Luc wil zich gaarne opnieuw voorstellen.
- V300 register
- Verbannen
-
Verder, over de Fords uit de 80's en 90's, heb er verschillende gehad, en de enige probleemloze, was een Transit 2.0 met een 4-bak. Ge-wel-dig ding, had ik eigenlijk nooit moeten verkopen, maar OK, gekocht voor 125 euri, en een jaar later, intensief gebruik en voor 2700euri, mag ie wel gaan he...
Heb trouwens ook de nodige problematische Fords gehad. Teveel zelfs.
Koop een moderne Ford. Rijdt fantastisch. Stuurt idem.
Koop een Focus, of een Fietstas... miskoop lijkt me niet mogelijk.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Verder zijn het prachtige auto's, naast de Amerikaanse, vind ik vooral die grote slagschepen uit de jaren 70 en 80 (en de kleinere capri dan) erg vet!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Verder ben ik nadat ik de 360 van Kevin K gekocht heb, nog op vakantie geweest, en sinds ik van vakantie terug ben heb ik veel te veel uren op t werk gedraaid. De 360 heeft 6 weken op een parkeerplaats bij een bejaardenhuis gestaan, 100 meter lopen van mn huis. Inmiddels is ie wel thuis, hij staat nu in de garage, waar mn 850 normaal staat.
Positief, is dat ie na 6 weken stilstaan, direct aansloeg. Vervolgens proestte ie een liter water uit de uitlaat, maar bleef lopen. De 60Ah accu die erin zit, doet t goed.
Verder is mn vriendin het absoluut niet ermee eens dat er opeens een potentiele opvolger of vervanger van mn 850 is.
Een beetje gelijk heeft ze daarbij wel, mn 850 is in de afgelopen 2 jaar stukje bij beetje naar bijna nieuwstaat teruggebracht, en dat was kostbaar.
En nu staat die 360 dus in de graasj. M.a.w. de 850, staat buiten.
Dat zij dan maar zo. De 360 hoop ik deze week mee naar mn las-tovenaar te gaan. Gelukkig werkt ie preceies de zelfde diensten als ik ...
Is er op dit forum geen "blog" sectie? Of een "dit ben ik en hier rij ik in" Sectie?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
lucrouvroye;205396 schreef : Is er op dit forum geen "blog" sectie? Of een "dit ben ik en hier rij ik in" Sectie?
Blog is iets wat toegevoegd zou kunnen worden! maar hier hangt een enorme update van het hele forumprogramma inclusief mobiele suite (volgens mij zelfs inclusief mogelijkheden voor een eigen app) aan vast. Is wel iets wat ondertussen nodig begint te worden, het huidige forumprogramma gaat inmiddels al zo'n 5 jaar mee, praktisch ongewijzigd. Werkt op de meeste browsers nog steeds prima, maar met Chrome heb je soms wat rare effecten.
al met al een bult werk waar ik in 2012 geen tijd meer voor ga vinden.... mocht iemand zin hebben om t forumbeheer + deze update over te nemen!! call me yeehaa!
- V300 register
- Verbannen
-
Als je nog een moderator nodig hebt houd ik mij aanbevolen.
- V300 register
- Verbannen
-
Mn excuses.
Wat is nieuw : de 360 is met staalborstel en anti-roest spul behandeld en ik hoop deze week met m op APK te gaan. Zou kunnen dat ie wordt afgekeurd op een bijna vuistgroot gat in de rechterdorpel, de rest zou gewoon OK moeten zijn.
Als mn eigen garage m niet goedkeurt, kan ik nog naar garage GeVa gaan, die keuren min of meer elke auto waar 4 draaiende wielen onder zitten, goed.
Als ie goedgekeurd wordt, dan schors ik mn 850 en rij met de 360 tegen nog een paar maanden wegenbelasting, maar wel nu al met oldtimerverzekering. En vanaf dat ie belastingvrij is tot en met 2014, rij ik bijna gratis.
Alle andere plannen met de auto gaan de ijskast in, totdat duidelijk is of de MRB-vrijstelling in 2014 wordt afgeschaft of niet. Als de plannen van de nieuwe regering doorgaan, is mn nog niet zo lang geleden aangeschafte klassieker in een klap bijna waardeloos. Dat geldt dan trouwens ook voor mijn Corolla uit 1985. Mooi kut. Beide auto's zou een LPG-installatie in kunnen, met weinig ruimteverlies. Beide auto's verdienen het ook om gerestaureerd te worden, maar als ze hun belastingvrije status verliezen, waarom dan geen nieuwe Audi of BMW? Kost een bak, maar het rijdt geweldig, en als je pech hebt (not likely) krijg je 24-uurs service bij zon wagen.
Ik hoop dat de kabinetsplannen niet doorgaan... neuk de VVD!
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Je moet je mails ook eens checken.
- V300 register
- Verbannen
-