Volvo 300 dagelijks op de Belgische televisie

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-03-2012 10:57 #901404 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 300 dagelijks op de Belgische televisie
Had hij dan geen contract met de filmmaatschappij dat men alle schade zou vergoeden zonder total loss o.i.d? Zou ik in elk geval wel doen, en als men dat dan weigert te tekenen zoeken ze lekker iemand anders...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-03-2012 14:51 #901421 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Volvo 300 dagelijks op de Belgische televisie

General Custom;195870 schreef : Had hij dan geen contract met de filmmaatschappij dat men alle schade zou vergoeden zonder total loss o.i.d? Zou ik in elk geval wel doen, en als men dat dan weigert te tekenen zoeken ze lekker iemand anders...

Vooraf gebeurt dat niet, toen ik ben benaderd om mijn 345 te gebruiken voor de film De Heineken Ontvoering heb ik dus ook direct gezegd dat ik de enige was die ermee zou rijden en ieder ander persoon er met z'n vingers vanaf zou blijven (in alle opzichten).
Toch moest ik het nog zelf in de gaten houden, want ze wilden 'm op een gegeven moment verplaatsen en dus zo wegduwen, en op een gegeven moment werd er een tas op de motorkap gezet. Toen was er dus een dringend "verzoek" van mij....

Als je voor dit soort zaken je auto uitleent en er zelf niet bij kunt zijn, is het sterk aan te raden om v??raf een goed (zo mogelijk waterdicht) contract op te stellen.

PS Aan het einde van de dag heb ik wel nog een soort huurcontractje getekend, waarin o.a. de vervangingswaarde van de auto ingevuld werd en de hoogte van de huur. Echter stelde dit "contract" niet veel voor...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-03-2012 14:58 #901422 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 300 dagelijks op de Belgische televisie
Hoe zijn ze eigenlijk bij jou terecht gekomen?

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC