Volvo 300 dagelijks op de Belgische televisie
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
volvofiel;195824 schreef : ik zou de route nationale nemen, is mooier en gratis. de tol op de route du soleil is echt schandalig hoog geworden..!
Dat is dan wel weer iets waar we serieus over nadenken omdat de tol inderdaad een beste hap uit het vakantie budget is, kost iets meer tijd maar dan wel lekker rustig binnendoor tokkelen en het ??n en ander bekijken onderweg.
@Bart B, de constructie van de CVT onder onze Volvo's in ogenschouw nemend denk ik dat het inderdaad mogelijk is net zo hard achteruit als voorruit te kunnen rijden, althans theoretisch dan, boven de ca 30-40 km per uur word het behoorlijk link...
- V300 register
- Verbannen
-
Helaas hoeft je daar niet meer voor naar een ander land. Eerst dacht ik nog dat de maand gewoon twee weken te lang duurde maar na een paar keer tellen bleek toch echt dat mijn portemonnee niet dik genoeg is als de maand gaat beginnen.volvofiel;195829 schreef : zodra je op de franse tolweg zit, is het enige dat er op achteruit gaat je portemonnee
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-
Grappig is dat niemand je gelooft als je zegt dat je auto zo snel achteruit kan. Nog grappiger is het tegendeel bewijzen. :w00t:
- V300 register
- Verbannen
-
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Uiteindelijk heeft een kennis uit een dorp verderop zijn wagen uitgeleend zodat er naast in Brussel ook in Spanje kon worden gefilmd. Toen de wagen terugkwam (gedumpt voor de voordeur) was ie totaal vernaggeld en heeft het meer dan een maand gekost om de wagen iets of wat terug normaal te krijgen (zo was o.a. de cvt kapotgereden). Wat was ik blij dat het niet Cybille was!!