Volvo 300 dagelijks op de Belgische televisie

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-03-2012 21:46 #901369 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 300 dagelijks op de Belgische televisie
Maar nu vraag ik me af, kan een 340 vario standaard echt even snel achteruit als vooruit net als een DAF? Je zou verwachten dat dat sinds het Volvo tijdperk wel beveiligd was...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
05-03-2012 21:52 #901370 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Volvo 300 dagelijks op de Belgische televisie

volvofiel;195824 schreef : ik zou de route nationale nemen, is mooier en gratis. de tol op de route du soleil is echt schandalig hoog geworden..!

Dat is dan wel weer iets waar we serieus over nadenken omdat de tol inderdaad een beste hap uit het vakantie budget is, kost iets meer tijd maar dan wel lekker rustig binnendoor tokkelen en het ??n en ander bekijken onderweg.

@Bart B, de constructie van de CVT onder onze Volvo's in ogenschouw nemend denk ik dat het inderdaad mogelijk is net zo hard achteruit als voorruit te kunnen rijden, althans theoretisch dan, boven de ca 30-40 km per uur word het behoorlijk link...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-03-2012 21:55 #901372 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 300 dagelijks op de Belgische televisie

volvofiel;195829 schreef : zodra je op de franse tolweg zit, is het enige dat er op achteruit gaat je portemonnee :p

Helaas hoeft je daar niet meer voor naar een ander land. Eerst dacht ik nog dat de maand gewoon twee weken te lang duurde maar na een paar keer tellen bleek toch echt dat mijn portemonnee niet dik genoeg is als de maand gaat beginnen.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-03-2012 22:28 #901376 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Volvo 300 dagelijks op de Belgische televisie
ca 80 kmh achteruit gered ooit op een verlaten stuk weg in m'n rode 340, ik doe het nooooit meer.

• Alex (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-03-2012 23:23 #901382 door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Volvo 300 dagelijks op de Belgische televisie
Nee, want als je dan gaat stuuuuuren! Whaaaaaaaaa!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-03-2012 23:38 #901384 door V300 register
Grappig :humor: 80km/h achteruit, en dan komt Volvo met een lampje voor de gordel en een motorkap die adersom open gaat ter verhoging van de veiligheid.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
05-03-2012 23:52 #901385 door Mark Smeets

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-03-2012 01:54 #901391 door V300 register
Ik heb wel is rond de 70 km/u gehaald met de 340 cvt van mijn moeder. Zolang je volgas achteruit blijft rijden blijft de auto relatief stabiel, maar vanaf dat je denkt nu gaat het toch iets te snel en van het gas af gaat dan wordt ie hopeloos onstabiel, laat staan als je aan remmen denkt.

Grappig is dat niemand je gelooft als je zegt dat je auto zo snel achteruit kan. Nog grappiger is het tegendeel bewijzen. :w00t:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-03-2012 02:11 #901392 door V300 register
[YOUTUBE]
[/YOUTUBE]

• Robbert Jan Veraa
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-03-2012 08:43 #901395 door Robbert Jan Veraa
Beantwoord door Robbert Jan Veraa in topic Volvo 300 dagelijks op de Belgische televisie
Even een achtergrond hierbij; oorspronkelijk had de leverancier van de wagen mij benaderd om Cybille (het moest een rode 3-deur zijn) hiervoor te gebruiken maar ik heb geweigerd omdat ik haar dan een maand moest afgeven aan de filmmaatschappij zonder dat ik wist wat er zou gebeuren.
Uiteindelijk heeft een kennis uit een dorp verderop zijn wagen uitgeleend zodat er naast in Brussel ook in Spanje kon worden gefilmd. Toen de wagen terugkwam (gedumpt voor de voordeur) was ie totaal vernaggeld en heeft het meer dan een maand gekost om de wagen iets of wat terug normaal te krijgen (zo was o.a. de cvt kapotgereden). Wat was ik blij dat het niet Cybille was!!

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC