Tikibar
- V300 register
- Verbannen
-
De foto's:
Hoe de tikibar er nu bij staat:
Ook hebben we nu voor een kleine ?100 drank ingeslagen :woops:
Heeft iemand nog een leuk idee voor dakbedekking? We komen er maar niet uit, vooral omdat de meeste dingen vrij prijzig zijn. We willen namelijk ook nog wat geld overhouden voor decoratie materialen...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-

- V300 register
- Verbannen
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;180720 schreef : Zeg is die volgende week af? Dan is dominator namelijk op het E3 strand in Eersel.. kom ik graag een drankje doen
Dat gaan we wel proberen, maar of het gaat lukken? Ik weet het niet, het weer zal wel een beetje mee moeten werken in elk geval

Als het klaar is zal ik het zeker laten weten

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
slb_340;180723 schreef : Dakbedekking: bladeren, rietstengels (i.c.m. lijm)!!!! Hooi/Stro.???
het loopvlak van ouwe autobanden verzagen tot dakleitjes ? }

ik zag gisteren bij de sligro trouwens het onderste deel van wat jullie aan het maken zijn kant en klaar met donkergrijs vlechtwerk voor 145 euro. Met een bovenrand van 20 cm breed en aan de binnenkant voorzien van even diepe vakverdeling.
- V300 register
- Verbannen
-

In principe zou je kunnen zeggen dat zelfbouw dus maar 1/3 kost van kopen, al zitten er in onze bar geen vakken aan de achterkant. Er komt wel een blad op aan 3 kanten van 40cm breed.
- V300 register
- Verbannen
-
Bij deze dan als nog, eindfoto's (voor nu...)
Het zal wel opvallen dat er geen dakbedekking op de bar ligt behalve een zeiltje. Eerst had ik hier schermen van riet opgelegd. Dit zag er behoorlijk goed uit, maar lag na 2 dagen al bij de buren in de tuin... Niet ideaal dus, en er maar weer afgehaald.
Met dank aan:
-Mijn maten voor de bouw en natuurlijk de gezelligheid.
-Mijn moeder en oma voor de aankleding.
-Iedereen die mee heeft geholpen d.m.v. een gulle gift (verf, accessoires, onderdelen, drank,...)
-Jullie, voor idee?n voor het dak.
Voor de winter wordt het dus omgebouwd tot (soort van) apr?s-ski bar. Veel hoeft er hiervoor natuurlijk niet te gebeuren. Er komen een paar warmtelampen te hangen, en natuurlijk wat aankleding. Ik denk dat ik mijn moeder en oma weer vraag voor de vrouwelijke inbreng, want de zomerversie zag er in elk geval super uit :y:
- Laurens Post
- Nieuw lid
-