Tikibar
- V300 register
- Verbannen
-
Het idee was simpel: we nemen een aanhanger, zetten daar van hout een bar op, en kleden het geheel aan met bamboe en palm. Nu kwamen we er toch achter dat het vrij duur is allemaal voor het budget van maximaal ?500, dus bouwen we het eerst maar eens zonder aanhanger en zullen we moeten zoeken naar goedkoop materiaal.
De foto's tot nu toe:
Hier is het frame van de ombouw net klaar, de grootte wordt ongeveer 2x2 meter en 2,5 meter hoog:
Kijken hoe hoog het wordt, toch maar even 10 cm van de palen afgezaagd:
En de palen op de hoeken er aan gemaakt, ook zit er op elke hoek een zwenkwieltje om het geheel verplaatsbaar te maken. Op deze manier hoef je niet aan de gang met bouwvergunningen e.d.
Intussen staan de delen van het frame in de beits. Het begin aan het frame van het dak is ook gemaakt, hier komen later foto's van. De zijkanten van de bar worden komende week waarschijnlijk bekleed met bamboe rolgordijnen van Xenos (goedkoop), en we hebben al glazen.
De budget teller staat intussen rond de ?150, ?95 voor het hout, ?15 voor beits, en ?40 voor glazen (voor de helft van de helft :y:) en rolgordijnen.
Later meer...
PS. Ik hoop dat dit het goede forumdeel is, ik vond ''bar'' en ''caf?topic'' wel passen :+ Indien niet hoor ik het wel.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Kun je daar ook richting Eindhoven vast staan? Ik heb daar alleen nog maar de andersom file voor de afrit Eersel meegemaakt en een keer een "vrachtwagen-haalt-vrachtwagen in-file" vlak na het verlaten van de A2 richting Eersel. (die heeft me 2 platte kantjes op de banden bezorgd. Ik dacht dat alle moderne auto's wel ABS hadden. De Ford Transit Connect dus niet... :nono:)General Custom;180200 schreef : Ik sta (gelukkig) niet elke dag vast in de file. Soms wel natuurlijk, bijvoorbeeld als ik ga winkelen. Het is dan meestal de A67 tussen Eersel en Eindhoven (en andersom). Op andere plaatsen kom ik maar zelden.
- Mark Smeets
- Moderator
-

Of ik ga natuurlijk eens samen met maten uit Bladel en lage Mierde in Reusel stappen. Kom ik ook langs Eersel

- V300 register
- Verbannen
-
Vaststaan richting Eindhoven kan zeker, al kan het natuurlijk een toevalstreffer zijn geweest omdat ik er niet dagelijks rijd. Richting Eersel heb ik idd wel vaker last gehad van file.
@ Volvofreak
Iets komen drinken mag sowieso hoor

- V300 register
- Verbannen
-

Het enige nadeel is dat ik niet echt geliefd meer ben in de buurt omdat er 2 spuitbussen blanke lak nodig zijn voor 1 zijkant. 2 uur na het spuiten zag je de nevel nog vliegen :woops: