Dat was een goede auto, die had ik nooit weg moeten doen
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-01-2011 23:55 #860915
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Dat was een goede auto, die had ik nooit weg moeten doen
Hmm, beetje spijt van het wegdoen van de grijze 360 GLS...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-01-2011 00:01 #860919
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Dat was een goede auto, die had ik nooit weg moeten doen
het gaat niet zo zeer om de eerste auto overigens
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-01-2011 09:32 #860936
door V300 register
Mja, in mijn geval heb ik weinig keuze:
-Eerste hok
-Eerste auto
-dat was het wel zo'n beetje
Dat gezegd hebbende, vond ik het stiekem jammer dat mijn ouders de VW Passat station op een goed moment verkocht hebben voor een Chevrolet TransPort... die later weer ingeruild is op zo'n semi-elektronisch hok van Toyota. Fijne auto was dat, alleen wat harde stoelen.
-Eerste hok
-Eerste auto
-dat was het wel zo'n beetje
Dat gezegd hebbende, vond ik het stiekem jammer dat mijn ouders de VW Passat station op een goed moment verkocht hebben voor een Chevrolet TransPort... die later weer ingeruild is op zo'n semi-elektronisch hok van Toyota. Fijne auto was dat, alleen wat harde stoelen.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-01-2011 09:32 #860937
door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic Dat was een goede auto, die had ik nooit weg moeten doen
Ik heb er wel een beetje spijt van dat ik mijn 360 GLE weg heb gedaan. Hoewel hij nu zeker in goede handen is mis ik hem nog wel eens, ik had hem achteraf gezien lekker moeten houden. Maar, zoals anderen ook al schrijven, ik zou hem nu niet terug willen hebben. Als je het later weer terugkoopt, valt het altijd tegen. Hoewel ik niet mag klagen (een 480 is heeel leuk, een S60 is ook geweldig) heeft het wegdoen van de 360 me uiteindelijk wel een hoop geld gekost(heb ontzettend veel in de 480 moeten investeren!).
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-01-2011 09:39 #860939
door V300 register
Whahaha Doeke toch 
We hate to say "we told you so"... but.... We Told You So!!!

We hate to say "we told you so"... but.... We Told You So!!!

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-01-2011 21:04 #861034
door V300 register
Ik heb van 1 auto echt spijt en 1 vind ik erg jammer.
Mijn eerste auto, een Alfa 33 QV uit 1983 heb ik ooit ingeruild op een Uno omdat mijn vader de brandstof kosten te hoog vond worden. NOOOOOOIT moeten luisteren.... Jammer was de Stilo Abarth die ik een paar jaar geleden heb weg gedaan, werd gewoon te duur als tweede auto.
Mijn eerste auto, een Alfa 33 QV uit 1983 heb ik ooit ingeruild op een Uno omdat mijn vader de brandstof kosten te hoog vond worden. NOOOOOOIT moeten luisteren.... Jammer was de Stilo Abarth die ik een paar jaar geleden heb weg gedaan, werd gewoon te duur als tweede auto.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-01-2011 09:28 #861126
door V300 register
Ik. Mijn eerste auto was een ramp. Het was een blauw 3 deurs Seat Ibiza uit 1989 en slecht... Maar 80.000 km, maar in die tijd wel de gehele ophanging aan gort gereden, bleek geen garantie te hebben terwijl ie wel met verkocht was e.d. In 1.5 jaar 22.500 gulden ingestoken om 'm daarna alsnog weg te moeten doen.
Ik heb ook geen enkele foto van dat ding. Alles ook dealer onderhouden, geen wonder dat auto's als duur worden gezien.
Daarna had ik een 1991 Tipo 5 deurs, zwart met een 'nieuwe' grill. Leuk ding en de week na ophalen meteen naar Finland geweest met de wagen, die vertrouwde ik compleet. Daar hebik zelfs een foto van... analoog. (en ingescand, komt nog)
Na 6 maanden in mogen leveren voor een leasebak. Die was wel geinig, maar daar mocht ik niet aan zitten, dus nog voor de leasewagen er was had ik m'n eerste kluswagen, een 1983 Toyota Celica. Hier beide op de foto.
Geen 'goede' wagen, wel een leuke en m'n eerste echte auto (RWD). Erg veel lol van gehad, maar die bleek rot, dus weggedaan. Hij staat nu nog bij degene die 'm toen heeft overgenomen. Hij wilde 'm slopen, maar dit model is nu dusdanig zeldzaam dat ie 'm wil restaureren. Ik twijfel nog dagelijks of ik niet zal bellen en vragen of ik 'm weer terug kan krijgen voor dezelfde prijs. (hij heeft 'm toen gekregen excl de motor, die er nog in hangt)
vincentengel1990;166199 schreef : Je eerste auto, Wie mist deze nu niet.
Ik. Mijn eerste auto was een ramp. Het was een blauw 3 deurs Seat Ibiza uit 1989 en slecht... Maar 80.000 km, maar in die tijd wel de gehele ophanging aan gort gereden, bleek geen garantie te hebben terwijl ie wel met verkocht was e.d. In 1.5 jaar 22.500 gulden ingestoken om 'm daarna alsnog weg te moeten doen.

Daarna had ik een 1991 Tipo 5 deurs, zwart met een 'nieuwe' grill. Leuk ding en de week na ophalen meteen naar Finland geweest met de wagen, die vertrouwde ik compleet. Daar hebik zelfs een foto van... analoog. (en ingescand, komt nog)
Na 6 maanden in mogen leveren voor een leasebak. Die was wel geinig, maar daar mocht ik niet aan zitten, dus nog voor de leasewagen er was had ik m'n eerste kluswagen, een 1983 Toyota Celica. Hier beide op de foto.
Geen 'goede' wagen, wel een leuke en m'n eerste echte auto (RWD). Erg veel lol van gehad, maar die bleek rot, dus weggedaan. Hij staat nu nog bij degene die 'm toen heeft overgenomen. Hij wilde 'm slopen, maar dit model is nu dusdanig zeldzaam dat ie 'm wil restaureren. Ik twijfel nog dagelijks of ik niet zal bellen en vragen of ik 'm weer terug kan krijgen voor dezelfde prijs. (hij heeft 'm toen gekregen excl de motor, die er nog in hangt)
Moderators: Mark Smeets