Winterfoto topic 2010-2011
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
AvdAkker;161677 schreef : stond ook nog even vast op een drempel, maar met een clutchdump in z'n 5 en plankgas tot het asfalt weer tevoorschijn kwam ben ik toch de drempel over gekomen:)
mijn tactiek bij dergelijke gladde heuvels of ruig terrein gewoon in de 2 zetten, en wanneer nodig de koppeling laten slippen icm werken met het gaspedaal. nooit gaan planken, want dan ben je de grip gegarandeerd kwijt.
hoe het met de vario gaat, kom ik woensdag hopelijk achter. het sneeuwdekentje staat 'm iig goed

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Ik heb nog plaatdelen, zoals paravaan e.d. liggen voor de witte. Het laswerk aan de voorkant van de auto is grotendeels van mij. De rest van de auto is door anderen gedaan. De vorige eigenaresse heeft weinig aan afwerking van het laswerk gedaan. Hierdoor kan mogelijk weer roest zijn ontstaan.
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;161700 schreef : Thank's. Ik zal de eerste eigenaars inlichten dat de auto nog bestaat. Daar zullen ze heel blij mee zijn.
Ik heb nog plaatdelen, zoals paravaan e.d. liggen voor de witte. Het laswerk aan de voorkant van de auto is grotendeels van mij. De rest van de auto is door anderen gedaan. De vorige eigenaresse heeft weinig aan afwerking van het laswerk gedaan. Hierdoor kan mogelijk weer roest zijn ontstaan.
Ha Erik,
De wagen blijft gewoon bestaan en op kenteken hoor, er is inmiddels VEEL aan de wagen gedaan. Tijd en geld is niet gespaard om de wagen klaar te maken voor racen, dat wel.
De niet afgewerkte delen ben ik al tegen gekomen en die zijn inderdaad al weer lekker aan het roesten. Veel delen zijn al bewerkt met antiroest.
Hier nog even een plaatje van een paar dagen geleden voordat dat witte spul uit de hemel viel. en dan maar weer ontopic met sneeuwfotos :yesyes:
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
powerflux;161687 schreef : mijn tactiek bij dergelijke gladde heuvels of ruig terrein gewoon in de 2 zetten,
Bedankt voor de tip, dat ga ik proberen!
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
powerflux;161687 schreef : mijn tactiek bij dergelijke gladde heuvels of ruig terrein gewoon in de 2 zetten,
volvofiel;161718 schreef : Bedankt voor de tip, dat ga ik proberen!
hmmz... ik heb een vario... :+
heb vandaag gewoon met de 340 gereden, niks aan't handje, als je maar rustig rijdt.:y: