Hoe kom je aan je nickname?
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-
Vandaar de nick, overigens als grapje begonnen heel erg lang geleden door mijn clubgenoten. Dus niet uit arrogantie :f
- V300 register
- Verbannen
-
[youtube]Ppoo1EJ-Vrc[/youtube]
- Mark Smeets
- Moderator
-

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;159529 schreef : Dan ben je wel 1 'L' vergeten over te nemen :no_comment:
Nee op youtube staat ie fout

edit: hmm nu weet ik het ook niet meer, het staat overal anders gespeld :+
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Dit kwam op m'n eerste stage. Ik was (blijkbaar) een typische volvo-rijder. En ik was de tweede stagiair daaro. De vorige stagiair bleek een enorme Volvo-freak te zijn, vandaar dat ze hem Ovlov noemde waardoor hij helemaal door het lint kon gaan :+. Vandaar dat ze mij dus ook zo gingen vernoemen. Ik heb dus samen met Frits bij m'n tweede Volvo 360 met de lettertjes aan het goochelen geweest en plots stond er Ovlov en aan de andere kant 3.6L.
Vervolgens heb ik een oom van me wijs kunnen maken dat het een wagen was met van Russische afkomst met veel overeenkomsten met de vroegere Volvo 300-serie. Er is zelf een 3.6 liter 4-cilinder ingekomen!!! Geweldige wagen toch.
Hij geloofde het en het verhaaltje was een succes, vandaar dat de nickname is gebleven :+
- V300 register
- Verbannen
-
huysmans;159539 schreef : Die van mij komt uit een oud vliegspel, daar kreeg ik de 'handle' "The Impossible" Dat werd snel T_I en met dit aantal auto's vond ik The Insane beter passen, dus dat is 'm geworden. (Al leeft T_I al minimaal sinds 1994, miscshien zelfs nog eerder vanuit de BBS tijd) De nick The Impossible is zelfs naar DuH'Be'wI vertaald (als ik me goed herinner, m'n Klingon is niet zo goed meer
)
Heet jij niet gewoon huysmans? :+