Hoe kom je aan je nickname?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-11-2010 00:11 #630707
door V300 register
Hoe kom je aan je nickname? is gemaakt door V300 register
Hoe kom je aan je nickname?
Er zijn veel namen op dit forum en soms vraag je je af waar komt dat nou vandaan.
Ik heb de mijne van een periode dat ik een website had van mijn favorite voetbalclub NEC-Nijmegen.Die site hete www.nijmegenleeft.com .In die periode ging ik zowel alle thuis als alle uit wedstrijden van NEC. Ik ben toen die naam(nijmegenleeft) gaan gebruiken. Ik heb nog steeds een seisoenkaart maar ga eigelijk bijna nooit meer.Nijmegenleeft komt voort uit de rivaliteid met de buren uit Arnhem. Nijmegen leeft en Arnhem beeft ging dat in het stadion.
Nu mogen jullie.....
Er zijn veel namen op dit forum en soms vraag je je af waar komt dat nou vandaan.
Ik heb de mijne van een periode dat ik een website had van mijn favorite voetbalclub NEC-Nijmegen.Die site hete www.nijmegenleeft.com .In die periode ging ik zowel alle thuis als alle uit wedstrijden van NEC. Ik ben toen die naam(nijmegenleeft) gaan gebruiken. Ik heb nog steeds een seisoenkaart maar ga eigelijk bijna nooit meer.Nijmegenleeft komt voort uit de rivaliteid met de buren uit Arnhem. Nijmegen leeft en Arnhem beeft ging dat in het stadion.
Nu mogen jullie.....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-11-2010 00:43 #851918
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Hoe kom je aan je nickname?
Haha, leuk. Ik was vroeg?h zwaar fan van KoRn. In ??n nummertje 'zucht' de zanger: punk ass. Bleek later "fuck yes" te zijn, maar goed, mijn nickname was al geboren. Aan 't eind komt 't wel voor in het liedje. Punk is ook wel 'mijn ding', zeker nu, dus heb ik 't maar aangehouden voor fora enzo. Is nooit bezet als nick, handig.
[youtube]J9ydKCqo8E4[/youtube] @0:04/5
[youtube]J9ydKCqo8E4[/youtube] @0:04/5
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-11-2010 06:39 #851920
door V300 register
Ik heet Jos en ik heb een 360

- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-11-2010 08:03 #851922
door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic Hoe kom je aan je nickname?
Ik hoef niets uit te leggen geloof ik;)
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
01-11-2010 08:37 #851924
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Hoe kom je aan je nickname?
Aangezien volvofreak al bezet was, heb ik de o's door nullen vervangen, is ook nooit bezet op fora 
Waar volvofreak verder vandaan komt, hoef ik denk ik ook niet uit te leggen

Waar volvofreak verder vandaan komt, hoef ik denk ik ook niet uit te leggen

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-11-2010 09:43 #851927
door V300 register
Mijn nickname is een vervolg op die van broerlief Joost, die mij heeft aangestoken met het Volvo-virus

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-11-2010 09:47 #851928
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Hoe kom je aan je nickname?
Die van mij is wat minder makkelijk te raden denk ik... :+
Hij is geboren toen ik op de MTS kwam. Ik kwam in een klas mett 5 (!) Jeroenen. Dat is niet zo handig als je 1 Jeroen wil aanspreken in de groep dus werden we bij onze achternaam genoemd. Een klasgenoot wilde mij op een van de eerste dagen roepen, maar kon zich alleen het eerste stuk van mijn naam herrinneren. Toen riep hij maar "He Bode... ehh jodel!" In een volle aula is ddan je bijnaam voor de rest van je leven bepaald...
Hij is geboren toen ik op de MTS kwam. Ik kwam in een klas mett 5 (!) Jeroenen. Dat is niet zo handig als je 1 Jeroen wil aanspreken in de groep dus werden we bij onze achternaam genoemd. Een klasgenoot wilde mij op een van de eerste dagen roepen, maar kon zich alleen het eerste stuk van mijn naam herrinneren. Toen riep hij maar "He Bode... ehh jodel!" In een volle aula is ddan je bijnaam voor de rest van je leven bepaald...

- J. Ruiter
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-11-2010 09:55 #851929
door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Hoe kom je aan je nickname?
volvo freak..yeehaa!v0lv0freak;159504 schreef : Aangezien volvofreak al bezet was
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-11-2010 10:43 #851934
door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Hoe kom je aan je nickname?
Vroeger had ik samen met een paar vrienden een clan waarmee we eigenlijk dagelijks Call of Duty1/UO/2 speelden. De clannaam was Zwerver [AZC] en door mn rode haar en het feit dat ik nooit zin had om me te scheren werd het ZwerverRoodbaard.
Never nooit bezet op welke fora dan ook.
Never nooit bezet op welke fora dan ook.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-11-2010 10:55 #851935
door V300 register
ik heb dus eigenlijk zo'n zelfde soort naam als Toon; restant van een vroegere website/hobby/etc waar ik nu weinig meer mee doe, maar de seizoenskaart (/domeinregistratie) heb ik ook nog steeds!
www.antiekeradio.nl
www.antiekeradio.nl
Moderators: Mark Smeets