Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
- V300 register
- Verbannen
-
Tussentijdse toets kan bij mij niet want ik ga voor een 10-dagen cursus. Door velen geliefd en door velen gehaat, ik ben van mening dat je het echte rijden pas na het halen van je rijbewijs leert waardoor het niet zoveel uitmaakt dat je alles zo snel achter elkaar geleerd hebt. Het moet uiteindelijk allemaal inslijten als een automatisme, ik kan niet wachten! yeehaa!General Custom;188828 schreef : Proficiat!
En succes met je praktijk. Als ik je een tip mag geven, let op de doorstroming.
Zorg bijvoorbeeld dat je niet constant 45km/h rijdt op een 50km weg, maar eerder 55km/h. Nu is dat best verraderlijk omdat je je examen echt heel goed wilt doen en dus extra goed op gaat letten, waardoor onbewust je snelheid zakt.
Verder moet je gewoon rijden zoals bij je rijlessen, en jezelf vooral niet te zenuwachtig maken
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
-Het verkeer op zich wordt een automatisme, want je weet bijv. automatisch wat een fiets zal doen als hij rechts af wil. Sturen dus, geen richting aangeven. En je weet bijv. ook automatisch dat een scooter vrijwel altijd te hard zal rijden. En je weet bijv. dat je voorrang krijgt (lees: moet krijgen) als iemand uit de tegenovergestelde richting linksaf wil.
-De rit op zich moet geen automatisme worden. Als je bijv. altijd op automatische piloot langs een zandpad rijdt waar nooit iets uitkomt, ben je grandioos te laat als er wel een keer iets uit komt gereden...
- Mark Smeets
- Moderator
-
General Custom;188999 schreef : Als je bijv. altijd op automatische piloot langs een zandpad rijdt waar nooit iets uitkomt, ben je grandioos te laat als er wel een keer iets uit komt gereden...
Een onverharde weg heeft geen voorrang, dus doorscheuren!

- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;189004 schreef : Een onverharde weg heeft geen voorrang, dus doorscheuren!
![]()
Weet ik, even niet bij nagedacht... Bericht getypt op de automatische piloot

Hier hebben we in elk geval zo'n zandpad in de buurt waar ik aan moest denken. Als je daar uitkomt moet je je auto wel half op de weg zetten, anders zie je helemaal niks omdat er een heg langs staat. Vandaar

- V300 register
- Verbannen
-
Gefeliciteerd Jeroen! Altijd fijn dat je waardering krijgt voor je werk yeehaa!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-