Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
21-11-2011 22:05 #892240 door Mark Smeets

General Custom;188828 schreef : Verder moet je gewoon rijden zoals bij je rijlessen, en jezelf vooral niet te zenuwachtig maken ;)

Goede tips! Tussentijdse toets helpt hier enorm bij! Ik wist dat ik het niet moest doen, toch ging ik extra voorzichtig rijden.. maar bij de ttt is dat geen probleem, zolang je de bijzondere verrichtingen goed doet. En bij het examen 1 week later ging alles prima ;D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-11-2011 22:15 #892242 door V300 register

v0lv0freak;188835 schreef : Goede tips! Tussentijdse toets helpt hier enorm bij! Ik wist dat ik het niet moest doen, toch ging ik extra voorzichtig rijden.. maar bij de ttt is dat geen probleem, zolang je de bijzondere verrichtingen goed doet. En bij het examen 1 week later ging alles prima ;D

Tussentijdse toets heb ik ook gehad, alleen ik ben de grootste zenuwpees op aarde :+ Als de TTT examen was geweest was ik gezakt. Bij mijn eerste keer examen was ik een twijfelgeval, en net geslaagd omdat ik weer andere dingen fout deed dan bij de TTT. Maar goed, geslaagd is geslaagd :D

(vervolgens kon ik opnieuw beginnen met leren rijden, maar dan in een benzineauto :+ Viel serieus tegen met gas en koppeling)

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
21-11-2011 22:27 #892244 door Mark Smeets
Mijn examen ging gelukkig prima. Bij ttt zou ik ook gezakt zijn omdat ik op een kruising te lang bleef wachten met oprijden (te voorzichtig). Voor de rest eigenlijk niks fout gedaan.
Benzine koppeling had ik geen probleem mee, maar een 360 is opzicht heel erg vergevend!! Die kun je zonder gas te geven weg rijden als je wilt!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-11-2011 22:39 #892247 door V300 register
Ghehehe ik zat bij mijn rij-examen zo ongelofelijk strak achter het stuur, helemaal opgehiept... Kreeg ik als opmerking "Ja, je probeert het allemaal wel ?rg perfect te doen..."

Uh... ja DUH!!! Wat denk je zelf:+

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-11-2011 22:48 #892249 door V300 register

v0lv0freak;188839 schreef : Benzine koppeling had ik geen probleem mee, maar een 360 is opzicht heel erg vergevend!! Die kun je zonder gas te geven weg rijden als je wilt!

Is bij een 1.7 ook zo (gelukkig :D). De Volvo heb ik volgens mij ook nog nooit af laten slaan.
Mijn moeder heeft echter zo'n klein Japannertje, en dat slaat ?cht mee af... Maar ik zal jullie niet vervelen met mijn lijst commentaar over die auto, want die past Volgens mij niet op ??n pagina :+

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-11-2011 22:50 #892250 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Bij mij zei de examinator na 15 minuten rijden van zoek in deze straat maar een parkeerplekje uit (fileparkeren) toen dat klaar was zei hij met een strak gezicht: Weet je de weg terug? Ja? Rijd dan maar terug naar het CBR. Vrij nors en zonder er meer woorden aan vuil te maken reed ik terug. Na aankomst en bij het uitstappen feliciteerde hij mij direct...

Overigens heb ik geen TTT gedaan ondanks dat het wel kon.

Veel succes moet lukken :)

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-11-2011 17:58 #892287 door 16673-dummy

General Custom;188837 schreef : Tussentijdse toets heb ik ook gehad, alleen ik ben de grootste zenuwpees op aarde :+ Als de TTT examen was geweest was ik gezakt. Bij mijn eerste keer examen was ik een twijfelgeval, en net geslaagd omdat ik weer andere dingen fout deed dan bij de TTT. Maar goed, geslaagd is geslaagd :D

(vervolgens kon ik opnieuw beginnen met leren rijden, maar dan in een benzineauto :+ Viel serieus tegen met gas en koppeling)

haha, ik moest afrijden om 9 uur 's ochtends op een vrijdag in de zomervakantie EN in de bouwvak.

Er was dus he-le-maal niemand op de weg. Ideaal bij keeropdrachten en inparkeren! Groot leeg parkeerterrein, dus dat was geen probleem. 5 km snelweg gehad en maar ??n auto ingehaald ;)

Tel daarbij op dat het hier al rustig is en je weet hoe "makkelijk" de verkeerssituatie was.

En toen kwam de eerste keer het Keizer Karelplein in Nijmegen. Wat een avontuur :D

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-11-2011 20:15 #892293 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Vandaag een vaste aanstelling aangeboden gekregen van mijn werkgever! Het zat er wel aan te komen, maar nu het officieel gebracht is lucht het toch weer op!

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-11-2011 20:22 #892295 door E. van Oostveen
Vaste aanstelling=meer inkomen=twee auto's voor de deur (waarvan 1 witte 360)= geweldig ;D

Van harte gefeliciteerd met je vast aanstelling:w00t:. Knap gedaan.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-11-2011 20:45 #892298 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
De salarisonderhandelingen komen in december pas, dat staat lost van dit contract... :+

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC