Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
- Mark Smeets
- Moderator
-
General Custom;188828 schreef : Verder moet je gewoon rijden zoals bij je rijlessen, en jezelf vooral niet te zenuwachtig maken
Goede tips! Tussentijdse toets helpt hier enorm bij! Ik wist dat ik het niet moest doen, toch ging ik extra voorzichtig rijden.. maar bij de ttt is dat geen probleem, zolang je de bijzondere verrichtingen goed doet. En bij het examen 1 week later ging alles prima

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;188835 schreef : Goede tips! Tussentijdse toets helpt hier enorm bij! Ik wist dat ik het niet moest doen, toch ging ik extra voorzichtig rijden.. maar bij de ttt is dat geen probleem, zolang je de bijzondere verrichtingen goed doet. En bij het examen 1 week later ging alles prima
Tussentijdse toets heb ik ook gehad, alleen ik ben de grootste zenuwpees op aarde :+ Als de TTT examen was geweest was ik gezakt. Bij mijn eerste keer examen was ik een twijfelgeval, en net geslaagd omdat ik weer andere dingen fout deed dan bij de TTT. Maar goed, geslaagd is geslaagd

(vervolgens kon ik opnieuw beginnen met leren rijden, maar dan in een benzineauto :+ Viel serieus tegen met gas en koppeling)
- Mark Smeets
- Moderator
-
Benzine koppeling had ik geen probleem mee, maar een 360 is opzicht heel erg vergevend!! Die kun je zonder gas te geven weg rijden als je wilt!
- V300 register
- Verbannen
-
Uh... ja DUH!!! Wat denk je zelf:+
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;188839 schreef : Benzine koppeling had ik geen probleem mee, maar een 360 is opzicht heel erg vergevend!! Die kun je zonder gas te geven weg rijden als je wilt!
Is bij een 1.7 ook zo (gelukkig

Mijn moeder heeft echter zo'n klein Japannertje, en dat slaat ?cht mee af... Maar ik zal jullie niet vervelen met mijn lijst commentaar over die auto, want die past Volgens mij niet op ??n pagina :+
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Overigens heb ik geen TTT gedaan ondanks dat het wel kon.
Veel succes moet lukken

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
General Custom;188837 schreef : Tussentijdse toets heb ik ook gehad, alleen ik ben de grootste zenuwpees op aarde :+ Als de TTT examen was geweest was ik gezakt. Bij mijn eerste keer examen was ik een twijfelgeval, en net geslaagd omdat ik weer andere dingen fout deed dan bij de TTT. Maar goed, geslaagd is geslaagd
(vervolgens kon ik opnieuw beginnen met leren rijden, maar dan in een benzineauto :+ Viel serieus tegen met gas en koppeling)
haha, ik moest afrijden om 9 uur 's ochtends op een vrijdag in de zomervakantie EN in de bouwvak.
Er was dus he-le-maal niemand op de weg. Ideaal bij keeropdrachten en inparkeren! Groot leeg parkeerterrein, dus dat was geen probleem. 5 km snelweg gehad en maar ??n auto ingehaald

Tel daarbij op dat het hier al rustig is en je weet hoe "makkelijk" de verkeerssituatie was.
En toen kwam de eerste keer het Keizer Karelplein in Nijmegen. Wat een avontuur

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-

Van harte gefeliciteerd met je vast aanstelling:w00t:. Knap gedaan.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-