Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-04-2011 23:43 #873369 door V300 register

Kevin;174265 schreef :
Maandag even 23,05 euro aftikken bij de gemeente voor een gekleurd A4-tje van het CBR met tien vragen er op. De zogenoemde eigen verklaring voor de medische keuring. Ik herhaal nog even ? 23,05!!! Voor een of ander dom formulier en dan moet je daarna ook nog even naar de Arbo-arts. Maar goed je bent jong en je wilt wat.....

Gefeliciteerd Kevin!
Waarschijnlijk betaal je 5 cent voor het A4-tje en 23 euro voor de bureaucratie van het CBR :humor:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
29-04-2011 12:47 #873384 door Wouter Borsje
Gefeliciteerd Kevin!

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-04-2011 12:56 #873387 door E. van Oostveen
Gefeliciteerd. Is die 23 euro inclusief of exclusief vergunning om over het strand te mogen rijden?

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-04-2011 14:11 #873393 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic

Zoiets? Ooit is er een ondernemer geweest die een oud-HTM bus heeft omgebouwd tot wat je hier ziet en daarmee over het strand van Scheveningen reed. Tot hij een keer vast kwam te zitten en het vloed werd.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-04-2011 14:45 #873398 door E. van Oostveen
Ha, die is grappig. Dat fleurt mij wel op.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-04-2011 17:40 #873405 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
ja nogal wiedes, welke lullo monteerd nou dat soort bandjes op een bus die in 't zand moet rijden, daarmee krijg je nooit grip.
overigens, mag hopen dat hij wel de moeite heeft genomen om de achteras te voorzien van pneumatisch sper? anders is het zowieso iets wat geheid vast komt te zitten:+

ziet er wel komisch uit

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
29-04-2011 17:57 #873407 door Mark Smeets
Dat is wel niet 2 keer dezelfde bus?

Wel grappige foto's, allebei!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-04-2011 18:00 #873409 door V300 register
Wederom goed bezig Kevin! Die eigenverklaring is echt de grootste laaienlichterij die er bestaat. Je moet het nog voor elke voertuigcategorie waar je examen in doet invullen ook! Waarom je niet gewoon zoiets

Lieve CBR,

Ik ben geestelijk en fysiek in staat om een motorrijtuig te besturen.

Groetjes en een dikke zoen,

Kevin

uit je eigen printer kan trekken en ondertekenen is mij een raadsel. Het is ook niet alsof je huisarts er naar kijkt...

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-04-2011 18:19 #873411 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Ja dat is wel dezelfde bus, de neus is er later afgehaald evenals de beugel. Volgens mij hebben vandalen toen wat gesloopt of heeft hij een aanrijding gehad. Dat weet ik zo 1,2,3 even niet. De wagen reed tussen Katwijk en de pier van Scheveningen over het strand heen en weer.

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-04-2011 18:20 #873412 door Kevin Kloosterman

Niels;174315 schreef : Wederom goed bezig Kevin! Die eigenverklaring is echt de grootste laaienlichterij die er bestaat. Je moet het nog voor elke voertuigcategorie waar je examen in doet invullen ook! Waarom je niet gewoon zoiets

uit je eigen printer kan trekken en ondertekenen is mij een raadsel. Het is ook niet alsof je huisarts er naar kijkt...

Jep... als ik nu met rijbewijs C zou doorgaan begint het liedje weer van voor af aan.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC