Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-04-2011 11:33 #873082 door V300 register
Dat is wel een lange route. 17 uur, liever in de auto:+
Mark is wel heel erg dicht bij ons(mij) in de buurt geweest. Scheelde 100 meter vanaf de route..

Gr. Fabian

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
24-04-2011 12:13 #873087 door Mark Smeets

Wouter76;173970 schreef : En dan nog eens op een dag met prachtig weer, of was het misschien zelf wel wat aan de warme kant om zo'n mega eind te gaan wandelen?

Wat is dat eigenlijk, de kennedy mars?

Nou het was wel iets te warm eigenlijk. Maar daardoor was het 's morgens en 's avonds wel heerlijk in t-shirtje en korte broek.

De kennedymars is een verschijnsel dat eigenlijk over de hele wereld voorkomt. President kenedy heeft ooit gesteld dat men 80km moet kunnen lopen zonder te trainen. En in verschillende landen wordt dan ook zo'n mars georganiseerd. Die van Sittard is overigens de enige die door 3 landen gaat :)

Jos360;173972 schreef : Door wonderschoon Maaseik gelopen. De koffie stond klaar hoor Mark ;)

Als ik wist waar je in Maaseik woonde :woops:

Wessem340;173976 schreef : Dat is wel een lange route. 17 uur, liever in de auto:+
Mark is wel heel erg dicht bij ons(mij) in de buurt geweest. Scheelde 100 meter vanaf de route..

Gr. Fabian

oow ja ik was in Wessem al aan het kijken of ik nog een bekende 340 zou spotten.. Mocht ik ooit nog eens lopen, dan loop ik wel om, alhoewel Wessen het zwaarste stuk was vond ik (45-50km) :f

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-04-2011 12:28 #873089 door V300 register
Kan me idd wel voorstellen dat het zwaar was. Ik zou het zo 123 niet doen iig. Respect daarvoor.

Maar wellicht ooit nog wel een zuidelijke meeting met een aantal mensen? (hoop ik dat mijn 340 klaar is)

Gr. Fabian

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-04-2011 13:32 #873091 door V300 register
Mooie prestatie!

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-04-2011 18:48 #873113 door Laurens Post
Ik kan er dit jaar ook niet onderuit en ga samen met wat kameraden de Kennedymars van Haaksbergen lopen. Ik heb al eens de nachtmarathon gelopen.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-04-2011 22:33 #873126 door E. van Oostveen
Dat is een geweldige prestatie Mark. Naar Rome loopt het Pieter pad.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-04-2011 11:35 #873194 door V300 register
Bwoh Mark, petje af hoor! Maareh... een collega van me was ongeveer een uur eerder binnen dan jij, dus je bent gewoon afgetroefd door een ongetrainde, vrouwelijke ICT'er :p

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-04-2011 22:50 #873362 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Jaja, na een kort maar heftig weekje voor het werk en er komt nog een drukke week aan had ik vanochtend mijn laatste theorie examen voor de bus. Namelijk Verkeer & Techniek.

Had nog wat last van slaap te kort, want ik was dinsdagochtend om 5 uur van huis vertrokken naar Zuid-Duitsland. Was daar rond 11.30 uur, hele dag gewerkt, hotel, woensdagochtend 8 uur weer beginnen en toen om 17.30 's avonds weer in de auto gestapt naar huis. Was rond 23.30 thuis volledig gesloopt. En toen had ik dus vanochtend om 8.30 uur in Leiden examen Verkeer & Techniek. Maar goed ondanks de vermoeidheid 1 fout gemaakt. Techniek was foutloos, verkeer 1 fout. En het stomme is dat ik hem achteraf nog weet ook.

De vraag: U rijdt uit een parkeervak, wie moet u voor laten gaan?
A. Alle bestuurders
B. Alle bestuurders van motorvoertuigen.
C. Alle verkeer

En ik heb daar dus A geantwoord, maar dat moet uiteraard C zijn. Stel dat er een voetganger langsloopt dan moet je die voor laten gaan. Je had het ook uit de vraag kunnen halen. Anders hadden ze wel gezet aan wie moet u voorrang verlenen. Want voorrang kun je immers alleen aan bestuurders verlenen. Maar goed doet er niet toe. Alle theorie is binnen!

Maandag even 23,05 euro aftikken bij de gemeente voor een gekleurd A4-tje van het CBR met tien vragen er op. De zogenoemde eigen verklaring voor de medische keuring. Ik herhaal nog even ? 23,05!!! Voor een of ander dom formulier en dan moet je daarna ook nog even naar de Arbo-arts. Maar goed je bent jong en je wilt wat.....

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
28-04-2011 22:58 #873363 door Mark Smeets

Kevin;174265 schreef : Maandag even 23,05 euro aftikken bij de gemeente voor een gekleurd A4-tje van het CBR met tien vragen er op. De zogenoemde eigen verklaring voor de medische keuring. Ik herhaal nog even ? 23,05!!! Voor een of ander dom formulier en dan moet je daarna ook nog even naar de Arbo-arts. Maar goed je bent jong en je wilt wat.....

Heb ik ook gehad! Was vorig jaar nog 21,50. het schandaligste vind ik nog wel dat je voor die prijs ook nog zelf je naam en alles moet invullen!! Het is echt gewoon een standaard envelop met 1 A4 dat ze zo uit het rek pakken.. moet je ook nog wachten op je beurt....

Maar proficiat met de theorie! Nu de praktijk nog :)

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-04-2011 23:32 #873366 door E. van Oostveen
Moet eigenlijk gewoon via je Digid kunnen. Maar geweldige prestaties Mark. Wanneer wilde je dat vliegbrevet gaan halen?

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC