Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
16-09-2010 12:06 #846008 door Wouter Borsje
Alvast gefeliciteerd Diede (nu komt het spannende wachten op de uitnodiging van de notaris)

Lekker ruim huis zeg, en een garage erbij, helemaal goed :y:

Goed bouwjaar ook; 1976 :D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-09-2010 12:09 #846009 door E. van Oostveen
Ik zou wel ff kijken welke isolatiemethode er in de spouwmuur gebruikt is en hoe lang het dubbel glas er al zit. Dit kan grote invloed op de energiebesparing hebben. Evenals dak- en vloerisolatie.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-09-2010 12:10 #846010 door E. van Oostveen
Zit er al een Hr+++ ketel in of nog een VR? Overigens lijkt me dit een ideaal dak voor zonnepanelen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-09-2010 14:25 #846024 door V300 register

Erik;155876 schreef : Ik zou wel ff kijken welke isolatiemethode er in de spouwmuur gebruikt is en hoe lang het dubbel glas er al zit. Dit kan grote invloed op de energiebesparing hebben. Evenals dak- en vloerisolatie.

Spouwmuurisolatie is naderhand ingebracht: Thermoparels.

Dubbelglas? :lol:
Dat gaan we er zelf in laten zetten...
Ketel is HR maar volgens mij zonder plusjes of wat dan ook :p

@Wouter: '76 is inderdaad een prima jaar, Margriet stamt ook uit dat jaar! Bevalt me uitstekend :p

@Thon: We zien wel even of Z'meer bevalt, anders zijn we daar na een aantal jaar vanzelf wel weer weg ofzo.
Of we jou vaak zien rijden betwijfel ik; ik werk de hele dag ;) Maar we zullen onze oogjes open houden.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-09-2010 15:07 #846027 door V300 register
Hee Diede gaat naar Zoetka! Gefeliciteerd met de nieuwe weuning. Meer ruimte is altijd WIN.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-09-2010 18:51 #846064 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Gefeliciteerd!

Achterwandje van de garage er uit, wandje van de entree er uit, garagedeur in de achtergevel en je kunt je tuin vol met auto's zetten, ideaal! :D Woonruimte heb je toch genoeg, stallingsruimte kom je altijd te kort! :+

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-09-2010 19:28 #846069 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Gewoon een garage van je huiskamer maken :) Ik zeg over een jaar sleuteldag bij Diede in Zoetermeer :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-09-2010 19:34 #846071 door V300 register
Een Iers uitgesproken "nicely done" is hier op z'n plaats. Gefeliciteerd!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-09-2010 22:19 #846085 door V300 register

Bodejodel;155931 schreef : Gefeliciteerd!

Achterwandje van de garage er uit, wandje van de entree er uit, garagedeur in de achtergevel en je kunt je tuin vol met auto's zetten, ideaal! :D Woonruimte heb je toch genoeg, stallingsruimte kom je altijd te kort! :+

Kevin;155936 schreef : Gewoon een garage van je huiskamer maken :) Ik zeg over een jaar sleuteldag bij Diede in Zoetermeer :)

:lol::nono::D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-09-2010 14:10 #848547 door V300 register

setsunakaede;155891 schreef : @Thon: We zien wel even of Z'meer bevalt, anders zijn we daar na een aantal jaar vanzelf wel weer weg ofzo.
Of we jou vaak zien rijden betwijfel ik; ik werk de hele dag ;) Maar we zullen onze oogjes open houden.

Ouders en schoonouders wonen ook in Z'meer zodat in de avonduren of weekend je zomaar mij tegen kan komen. Wees niet bang ik ben niet echt gevaarlijk:yesyes: :crock:
De meeste mensen vinden het geweldig wonen in Z'meer. Ik ben in Z'meer geboren en een liefhebber van het dorpse zoals vroeger Z'meer ook was daarom mijn emmigratie naar een dorp vlakbij (W'veen):+

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC