Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-08-2010 23:27 #842235
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
:lol:
Als je daarmee over het asfalt schuift zit al dat plastic wat er nog niet afgeschraapt is lekker in je velletje gebakken...
Als je daarmee over het asfalt schuift zit al dat plastic wat er nog niet afgeschraapt is lekker in je velletje gebakken...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-08-2010 23:48 #842239
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
LOOOL :humor: Staat je goed, Niels! :humor:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-08-2010 23:58 #842242
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
ZOINKS. o_0
Als Jan verstandig is plaatst hij zijn foto nooit
Fotosoepcriminelen.
Als Jan verstandig is plaatst hij zijn foto nooit

Fotosoepcriminelen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-08-2010 09:06 #842251
door V300 register
Mspaint
Niels;151953 schreef :
Fotosoepcriminelen.
Mspaint

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-08-2010 10:09 #842253
door V300 register
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-08-2010 16:44 #842279
door V300 register
stempeltje? dat gaat tegenwoordig pasjesgewijs dacht ik? 
Ik moet ook dringend eens werk gaan maken van mijn motorlessen. Mn pa heeft me al een jaar of wat geleden toegezegd het te betalen (als repayment voor hulp bij een renovatie) maar het is er nog steeds niet van gekomen!
Ik zou alleen zo'n pak als wat Niels heeft..., mja... hoe zal ik het zeggen; ik vind het toch wel behoorlijk flitsend! Voordeel is natuurlijk dat je goed zichtbaar bent, ook voor de schelere mede weggebruikers. Maar echt mooi vind ik het niet

Ik moet ook dringend eens werk gaan maken van mijn motorlessen. Mn pa heeft me al een jaar of wat geleden toegezegd het te betalen (als repayment voor hulp bij een renovatie) maar het is er nog steeds niet van gekomen!
Ik zou alleen zo'n pak als wat Niels heeft..., mja... hoe zal ik het zeggen; ik vind het toch wel behoorlijk flitsend! Voordeel is natuurlijk dat je goed zichtbaar bent, ook voor de schelere mede weggebruikers. Maar echt mooi vind ik het niet

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-08-2010 17:07 #842280
door V300 register
Flitsend is het alleen als er kunstlicht op staat; ik had de flitser aan dus dan krijg je de hele kersthandel. Normaal zijn het eigenlijk lichtgrijze strips, zoals de niet-reflecterende delen van de jas. Als je op die ouwe EMW gaat rijden zou ik ook een mooie leren jas aantrekken.
En denk erom, wat die motorlessen aangaat: once you've started, there's no going back!
Dat ik trouwens gepaintfuckt ben en niet gefotosoept... nee dat zijn wederom geen pluspunten Marcel
En denk erom, wat die motorlessen aangaat: once you've started, there's no going back!
Dat ik trouwens gepaintfuckt ben en niet gefotosoept... nee dat zijn wederom geen pluspunten Marcel

- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-08-2010 20:53 #842291
door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-08-2010 20:59 #842292
door V300 register
Ha Laurens, je hebt weer inspiratie zie ik! Tijd voor een gedicht?
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-08-2010 18:37 #843201
door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Vandaag geslaagd voor de eerste monteurs opleiding nu door naar de volgende stap.
Moderators: Mark Smeets