Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
- V300 register
- Verbannen
-

Vooral die blauwe snap ik niet dat daar ligt, keurige auto! Waarschijnlijk motorische overleden of zo. Had 180.000 op de teller of zo geloof ik...
Natuurlijk is het wel mogelijk om een turboblok uit een 480 over te zetten, die zijn volgens mij wat vaker geleverd met turbo.
Zelfs al laat je het turbo-aspect los, dan is het nog vrij lastig om een mooie 440 te vinden heb ik het idee. Moeilijker dan een 340 of 360. De huidige oldtimerregeling maakt dat natuurlijk alleen maar erger.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Gelukkig heb ik nu een grote opslagruimte waar o.a. mijn 460 GLE in staat en ik ook een grote voorraad onderdelen kwijt kan. Laatst moest ik een grote partij 400-serie delen voorbij laten gaan omdat ik er geen ruimte voor had. Dat is nu anders. Maar als je vergelijkt wat er nu voor de oude types uit de 400-serie te krijgen is en wat er voor de 300 te krijgen is.... dan schrik je wel. Hopelijk komt er ooit nog eens een 440/460 club van de grond, daar zou ik me dan best voor willen inzetten. Laatst kon ik al iemand helpen die onderdeelnummers zocht voor een 440, en ook iemand binnen de 300 club die een aandrijfas zocht en wilde weten hoeveel verschillende er waren. Dan komt mijn onderdelenboek toch goed van pas.
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;234337 schreef : Hopelijk komt er ooit nog eens een 440/460 club
van de grond, daar zou ik me dan best voor willen inzetten.![]()
Zeker! Hoewel ik het me nu niet kan veroorloven om n?g een (niet belastingvrije) auto er bij te hebben, zou ik er wel graag nog eens een willen. Een club rond deze auto's lijkt me dan ook prachtig om op te zetten of in elk geval lid te worden!
(grote kans voor de V3C ook, maar dat is natuurlijk al meerdere keren uitgebreid besproken)
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
powerflux;234179 schreef : Is Andr? niet jarig?
nu ben je zelf aan de beurt; gefeliciteerd met je verjaardag! yeehaa!
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-

- André Minet
- Nieuw lid
-
mvg
Andre
- V300 register
- Verbannen
-
Bij deze functie hoort ook een auto:
Een 2012 VW Caddy 1.6 TDI met S(nelheids)R(egel)S(ysteem), airco, navi, bluetooth carkit, electrische ramen, etc... Redelijk luxe dus. Aangezien bij dit werk ook weer "normale" werktijden horen, heb ik, in theorie, de 340 niet meer nodig... In de avonduren of de weekenden kan ik ook met de Colt de deur uit. De Caddy mag geen priv?-km's rijden

Ergens wil ik de 340 nog wel houden. Ik vind het een leuke auto, typisch model, haast uit het straatbeeld verdwenen, een karakterbak... Ik kreeg, (nota bene!) bij het ophalen van de Caddy, van 2 personen nog een compliment dat ik met zo'n "geinige" & "gave" wagen reed...

Daarnaast heb ik ook maar een tijdelijk contract & zou niet over wat maanden mogelijkerwijs zonder auto willen staan, maar goed... Om de 340 7 maanden voor de deur te hebben staan & 'm nog minder te gebruiken dan ik al deed, is ook niet goed...
Ik zal binnenkort hier een advertentie plaatsen...

- V300 register
- Verbannen
-
Je zou ook kunnen kijken of je een caravanstalling of zo kunt vinden, dan heb je voor ?100-200 euro je auto een jaar droog staan.
- André Minet
- Nieuw lid
-
zorg er in ieder geval voor dat je 340 wederom bij een liefhebbber terecht komt!
mvg
Andre
- BartJu
-
- Platinum lid
-
- 245DL 1976 B21a AW71