Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-12-2014 22:30 #952151
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Heb besloten de verbouwings avonturen integraal op facebook te pleuren voor wie het wil zien :+
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-12-2014 10:45 #952391
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Helemaal officieel is het nog niet; maar na een paar maanden solliciteren heb ik een baan gevonden die helemaal past bij m'n studie-achtergrond 
Achteraf gezien is het best snel gegaan, in de huidige economische situatie (en natuurlijk m'n woonplaats...) had ik er rekening mee gehouden dat het wel een maand of 6 zou kunnen duren voor ik ergens aan de slag kon.
Het is wel helemaal ideaal, de "baan" is op 30 km hier vandaan! Ik vreesde dat ik, als net afgestudeerd groentje, ergens in het westen (of in ieder geval Utrecht) terecht zou komen. Maar ik kan fijn hier blijven wonen.
Ik kan niet wachten tot ik het contract getekend heb, dan kan ik ook op zoek naar een leuke hobbyruimte waar ik al m'n auto's en onderdelen tegelijk kwijt kan
(overigens ben ik er nog niet uit of ik de kilometers met de 460/360 ga maken, ik vind die sedans zo onpraktisch. Dan eerder een 740 estate of misschien een 360 hatch)

Achteraf gezien is het best snel gegaan, in de huidige economische situatie (en natuurlijk m'n woonplaats...) had ik er rekening mee gehouden dat het wel een maand of 6 zou kunnen duren voor ik ergens aan de slag kon.
Het is wel helemaal ideaal, de "baan" is op 30 km hier vandaan! Ik vreesde dat ik, als net afgestudeerd groentje, ergens in het westen (of in ieder geval Utrecht) terecht zou komen. Maar ik kan fijn hier blijven wonen.
Ik kan niet wachten tot ik het contract getekend heb, dan kan ik ook op zoek naar een leuke hobbyruimte waar ik al m'n auto's en onderdelen tegelijk kwijt kan

(overigens ben ik er nog niet uit of ik de kilometers met de 460/360 ga maken, ik vind die sedans zo onpraktisch. Dan eerder een 740 estate of misschien een 360 hatch)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-12-2014 11:57 #952394
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Gefeliciteerd Joost!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-12-2014 11:42 #952432
door V300 register
Gefeliciteerd Joost. Maar, moet je zoveel spullen meenemen met woon-werk-verkeer?
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
17-12-2014 12:51 #952433
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Hee Joost, goed nieuws! Proficiat!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-12-2014 14:03 #952434
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Dank!
@ J-L: ik ga op zoek naar een mooie sleutelruimte, wel fijn als je dan een auto hebt waarin je gemakkelijk onderdelen en groot gereedschap in kwijt kunt
@ J-L: ik ga op zoek naar een mooie sleutelruimte, wel fijn als je dan een auto hebt waarin je gemakkelijk onderdelen en groot gereedschap in kwijt kunt

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-12-2014 16:24 #952436
door V300 register
Dat is zeker Joost!
Eigenlijk is thuis sleutelen altijd het handigst, alles bij de hand. Wil je ergens anders sleutelen dan moet je eigenlijk altijd zo ongeveer al je gereedschap meenemen. Waarom? Anders heb je in 99% van de gevallen altijd net dat ene dingetje nodig dat je thuis hebt gelaten omdat je het toch niet nodig dacht te hebben... Gevolg: een uur zitten prullen met ander gereedschap dat net niet lekker past, om vervolgens alsnog naar huis te rijden voor het missende stuk gereedschap :hmmz2:
Eigenlijk is thuis sleutelen altijd het handigst, alles bij de hand. Wil je ergens anders sleutelen dan moet je eigenlijk altijd zo ongeveer al je gereedschap meenemen. Waarom? Anders heb je in 99% van de gevallen altijd net dat ene dingetje nodig dat je thuis hebt gelaten omdat je het toch niet nodig dacht te hebben... Gevolg: een uur zitten prullen met ander gereedschap dat net niet lekker past, om vervolgens alsnog naar huis te rijden voor het missende stuk gereedschap :hmmz2:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-12-2014 17:23 #952437
door 16673-dummy
zit ik een beetje over te twijfelen; aan de ene kant is een eigen werkplaatsje met brug het mooist, maar ja... hoe vaak gebruik je nou een brug?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-12-2014 18:59 #952441
door V300 register
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-12-2014 19:20 #952442
door 16673-dummy
euhhh.... wat een bouwwerk... nee dan zoek ik wel iets met een smeerput 
in de ideale situatie toch wel iets met een brug, zodat ik ook wat meer met laswerk kan doen!
Lijkt me toch wel mooi hoor, ook af en toe eens laswerk voor anderen doen.

in de ideale situatie toch wel iets met een brug, zodat ik ook wat meer met laswerk kan doen!
Lijkt me toch wel mooi hoor, ook af en toe eens laswerk voor anderen doen.
Moderators: Mark Smeets