Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-06-2010 17:44 #834702
door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Gefeliciflapstaart dan mag je nu met de vrachtwaggel rond toeren.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-06-2010 17:46 #834703
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Dat is nog eens goed nieuws Mark! Succes ermee!!! Joost ook gefeliciteerd!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
08-06-2010 18:37 #834720
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Gefeliciteerd met het behalen van je C rijbewijs Mark!
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-06-2010 23:34 #834780
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Dat is een knappe prestatie, rijbewijs C. Kan nog nuttig voor de club zijn ook.
Gefeliciteerd.
Gefeliciteerd.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-06-2010 13:26 #834851
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Ja. In Vrachtwaggelland heb je ook Volvo 340's.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-06-2010 19:58 #834892
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Bedankt voor de felicitaties heren!
Er breken nog spannende tijden aan; 17 juni krijg ik te horen of ik geslaagd ben voor school ?n die dag ik heb ik theorie-examen voor rijbewijs B.
Daarna krijg ik de sleutel van m'n kamer, heb ik de 19e een sollicitatiegesprek en 1 juli de diploma-uitreiking, en niet heel veel later heb ik m'n praktijkexamen voor rijbewijs B :humor:
Er breken nog spannende tijden aan; 17 juni krijg ik te horen of ik geslaagd ben voor school ?n die dag ik heb ik theorie-examen voor rijbewijs B.
Daarna krijg ik de sleutel van m'n kamer, heb ik de 19e een sollicitatiegesprek en 1 juli de diploma-uitreiking, en niet heel veel later heb ik m'n praktijkexamen voor rijbewijs B :humor:
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-06-2010 20:01 #834894
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Heet begin van je zomer dus
Ik lever morgen al mijn examenverslagen in bij de examencommissie en moet morgen dat nog verdedigen in de aanwezigheid van 2 docenten, iemand van buiten en mijn stage begeleider. Heb er veel vertrouwen in, komt wel goed. En dan krijg ik 30 juni mijn diploma middenkader engineering Mechatronica. En dan ga ik binnenkort aan de slag bij Weighpack Engineering.

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-06-2010 20:56 #834909
door V300 register
NIET te horen mag ik hopen? Althans zo werkte het bij mij, niet gebeld = wel geslaagd.
Ik werd overigens gebeld. :snif:
Maar het is allemaal goed gekomen hoor yeehaa!
volvofiel;146833 schreef : 17 juni krijg ik te horen of ik geslaagd ben voor school
NIET te horen mag ik hopen? Althans zo werkte het bij mij, niet gebeld = wel geslaagd.
Ik werd overigens gebeld. :snif:
Maar het is allemaal goed gekomen hoor yeehaa!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-06-2010 20:59 #834911
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
dat vind ik nog steeds het meest debiele wat er is aan dat gebeuren.
bel gewoon iedereen en doe dan de mededeling gefeliciteerd/gezakt etc. klaar, weet nog op de middelbare school iemand die dacht dat ze geslaagd was en voorgaand aan de diplomauitreiking tehoren kreeg dat de juffrouw het verkeerde telefoonnummer had en ze dus gezakt was, dat is pas leuk om te horen.
bel gewoon iedereen en doe dan de mededeling gefeliciteerd/gezakt etc. klaar, weet nog op de middelbare school iemand die dacht dat ze geslaagd was en voorgaand aan de diplomauitreiking tehoren kreeg dat de juffrouw het verkeerde telefoonnummer had en ze dus gezakt was, dat is pas leuk om te horen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-06-2010 23:21 #834948
door V300 register
Bij ons was: bellen voor 9 uur gezakt, na 9 uur geslaagd. Ik werd 1 over 9 gebeld. Met 0.2 punten geslaagd

Moderators: Mark Smeets