Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-07-2010 18:31 #837186
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
En weer een heuglijk feit! Ik ben na 4 maanden hard werken en veel leren door de Algemene Militaire Opleiding heen! Afgelopen week hadden we de eindweek, en dat was echt verschrikkelijk zwaar door het extreem warme weer. Onze kaderleden hielden er gelukkig wel rekening mee dat het zo warm was, en er was meestal voldoende water om onze veldflessen weer te vullen. Verder weinig slaap gehad (van donderdag op vrijdagnacht maar 2 uur), extreem moeten bikkelen om de opdrachten die we kregen tot een goed einde te brengen, maar ik ben er eindelijk door!!!
Nu zit ik een aantal weken in Ermelo bij m'n nieuwe eenheid (400 Geneeskundig Bat) en over een week of wat begin ik met de rijopleidingen voor de ambulance.
Hier wat fotootjes:
Gefotografeerd van een Powerpoint en vooralsnog de enige actiefoto. Ik ben die lange, achteraan :+
Certificaatuitreiking
Ik ben die ene, met dat groene pak, precies in het midden :halo:
M'n collega's uit m'n groep helpen elkaar even met 't aanbrengen van de felbegeerde strepen.
En hier krijg ik ze! Ik kijk wel een beetje angstig, misschien besef ik op dat moment wel wat een verschrikkelijke verantwoordelijkheid ik te dragen krijg
Nu zit ik een aantal weken in Ermelo bij m'n nieuwe eenheid (400 Geneeskundig Bat) en over een week of wat begin ik met de rijopleidingen voor de ambulance.
Hier wat fotootjes:
Gefotografeerd van een Powerpoint en vooralsnog de enige actiefoto. Ik ben die lange, achteraan :+
Certificaatuitreiking
Ik ben die ene, met dat groene pak, precies in het midden :halo:
M'n collega's uit m'n groep helpen elkaar even met 't aanbrengen van de felbegeerde strepen.
En hier krijg ik ze! Ik kijk wel een beetje angstig, misschien besef ik op dat moment wel wat een verschrikkelijke verantwoordelijkheid ik te dragen krijg

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-07-2010 18:54 #837187
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Gefeli! Dat is best een prestatie, ik ken er een paar die bij deze stap zijn afgehaakt omdat het te zwaar zou zijn.
Dusseh...:w00t:Feestje bouwen met je kameraden:w00t:
Dusseh...:w00t:Feestje bouwen met je kameraden:w00t:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-07-2010 19:23 #837191
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Gefeliciteerd Harry!
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-07-2010 21:11 #837202
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Van harte gefeliciteerd!
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-07-2010 23:31 #837203
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Hoi Harry, Van Harte Gefiliciteerd, een topprestatie en een nobel doel om de vrede in Nederland en in gebieden op de wereld een handje te helpen.
Wat vinden je collega's van je volvo-liefde?
Wat vinden je collega's van je volvo-liefde?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-07-2010 10:52 #837212
door V300 register
Gefeliciteerd!
Enne huize Dutchie rijdt volgens mij voornamelijk Nederlandsche producten dus dat zal wel snor zitten
Enne huize Dutchie rijdt volgens mij voornamelijk Nederlandsche producten dus dat zal wel snor zitten

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-07-2010 20:17 #837517
door V300 register
Vandaag is mijn verjaardag
Als cadeau kreeg ik twee vrijkaarten voor de VKB van mijn vriendin :wave: Nummer 01 en 02, ze zijn voor een van de twee dagen. Nu dus mijn vraag, welke dag raden jullie aan?

- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-07-2010 20:19 #837518
door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
van harte proficiat
Als je voor onderdelen gaat dag 1 en anders maakt het niet uit
Als je voor onderdelen gaat dag 1 en anders maakt het niet uit
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-07-2010 23:36 #837610
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Dag 1 is idd. het beste. Alle stands zijn fris en het is leuk om te horen hoe iemand in de Volvo 300 club stand weer aan een medeclublid vraagt hoe het koffiezetapparaat werkt.....
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-07-2010 18:11 #837663
door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
dan is er wel hopelijk koffiemelk en suiker geregeld..
Moderators: Mark Smeets