Zo, da's snel !
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-02-2010 14:25 #817314
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Zo, da's snel !
Kevin: Je kan natuurlijk ook even een MSN'etje doen naar mij met de nieuwe leden (+ forum usernamen), ik kan er als het goed is ook nog altijd bijyeehaa! (tenzij Wouter daar inmiddels een eind aan heeft gebreeen...)
[edit] Net ff geprobeerd: Nee hoor, ik kan het nog steeds. Bij deze dus: Marnixt, joe is kluplid op het forum geworden!
[edit] Net ff geprobeerd: Nee hoor, ik kan het nog steeds. Bij deze dus: Marnixt, joe is kluplid op het forum geworden!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-02-2010 14:51 #817316
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Zo, da's snel !
Hmm.. jij wel en ik niet h?? Verschil moet er zijn zeker? :crazy1:
Jij zit ook nog steeds in de redactie valt me nu op
Maar dank voor het aanpassen!
Jij zit ook nog steeds in de redactie valt me nu op

Maar dank voor het aanpassen!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-02-2010 15:26 #817319
door V300 register
Check. All pigs are equal, but..... 
Enneh, daarbij, ik zit toch nog in de redactie? Bij mijn weten heb ik voor de laatste volvoice nog een behoorlijke eindsprint zitten trekken, 's avonds, samen met jou :yesyes:

Enneh, daarbij, ik zit toch nog in de redactie? Bij mijn weten heb ik voor de laatste volvoice nog een behoorlijke eindsprint zitten trekken, 's avonds, samen met jou :yesyes:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-02-2010 16:42 #817330
door V300 register
na een paar kleine dingetjes (lampen en luchtfilter vervangen en luchtpan met wat vet ingesmeerd voor vasthouden deeltjes) lees ik nu ook al officieel clublid te zijn, en dan eten we ook nog pannenkoeken vanavond, hoorde vandaag dat de buuv ook een 340 koopt (dit weekend in Emmen ve clublid) dus 2 in de straat, deze dag moet met taart worden afgesloten. Ik ga gelijk. Zal een stukje bewaren voor in Ermelo.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-02-2010 18:35 #817344
door Kevin Kloosterman
Idd!
Onze ZZP binnen de redactie :y:
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Zo, da's snel !
setsunakaede;133613 schreef : Check. All pigs are equal, but.....
Idd!
Onze ZZP binnen de redactie :y: Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-02-2010 18:54 #817347
door V300 register
Goed dat het nu goed gaat.
Ik ben vorig jaar lid geworden, eerst een paar weken wachten op ook maar enige reactie, daarna na betaling nog een week of zes voor ik als "welkomstpakket" eindelijk een ledenpas kreeg.
Keep up the good work!
Ik ben vorig jaar lid geworden, eerst een paar weken wachten op ook maar enige reactie, daarna na betaling nog een week of zes voor ik als "welkomstpakket" eindelijk een ledenpas kreeg.
Keep up the good work!
Moderators: Mark Smeets