Zo, da's snel !

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-02-2010 20:18 #629936 door V300 register
Zo, da's snel ! is gemaakt door V300 register
beste Volvo-ers,

en dan in het bijzonder bedoel ik diegenen die de boel qua organisatie, administratie en afhandeling in handen hebben: HULDE, HULDE en nog eens HULDE voor de lichtsnelheid waarmee mijn lidmaatschap is verwerkt, ik het lidmaatschapspasje ontving en natuurlijk de laatste Volvoice. Qua afwikkelingstijd lees ik op het forum soms wel eens iets anders dan wat mij overkomen is dus daarom wil ik dit luid en duidelijk gezegd hebben: SUPER!!!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-02-2010 20:21 #817238 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Zo, da's snel !
alleen nog ff 'geregistreerde gast geen lid' aanpassen in 'v3c lid' zie ik net...

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-02-2010 21:42 #817254 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Zo, da's snel !
Het is in het verleden wel eens wat langzamer gedaan omdat de ledenadministratie een paar keer van persoon naar persoon verhuisd is. Dan komt het niet lekker op gang en het is niet goed voor het overzicht.
Nu lijkt het dus goed in orde te zijn!

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-02-2010 22:49 #817260 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Zo, da's snel !
Hartelijk dank voor het compliment :)! Het begint nu te rollen, het kost gewoon tijd om alles goed op de rit te zetten. Overigens heeft je vlotte betaling ook uiteraard geholpen. Overigens heb ik vandaag weer 5 nieuwe leden verwerkt, die gaan morgen met de post mee en hebben hun pakket zaterdag in de bus.

Wat betreft de forumstatus, daar zit nog een kleine uitdaging. Daar heb ik geen rechten voor, dus dat moet iemand anders doen. Die krijgt van mij ook telkens een update. Maar we hebben niet altijd op hetzelfde moment de tijd om de boel te verwerken. Misschien dat we daar in de toekomst nog een andere oplossing voor kunnen vinden, maar heeft wat mij betreft niet echt prioriteit.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
11-02-2010 23:11 #817261 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Zo, da's snel !
Hoeveel leden hebben we inmiddels als het zo hard gaat?
Gaan we de 250 halen dit jaar? :)

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-02-2010 23:48 #817262 door Kevin Kloosterman
Wie weet, als de lijn met aanmeldingen zich door zet, en er niet te veel leden opzeggen wie weet. Overigens zitten hier veel "oude" nieuwe leden bij die nog geen reactie hebben gehad vanwege de wisseling van de wacht met Tabitha. Heb de nieuwe leden onlangs pas opgepakt. Ledenpassen + betalingsverzoek aan huidige leden had even iets meer prioriteit, en voorbereiding nodig. Maar goed ik ben inmiddels helemaal bij.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-02-2010 23:58 #817263 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Zo, da's snel !
Da's knap werk. Zou mijn hobby niet zijn. Leuk dat je zo weet door te pakken. Dat doet de club heel goed. Goede Ledenadministratie en goed penningmeesterschap zijn de dragers van een club. Anders wordt het een chaos. Daarnaast een bestuur met visie en beleid gevoed door de leden.

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-02-2010 00:06 #817264 door Kevin Kloosterman
Weet je wat het is Erik? Ik ben niet geheel onbekend met een dergelijke administratie. Voer hem al jaren voor het museum. En als je nou gewoon structureel alle mail, post etc. bewaard, en minimaal 1x per week er een halfuurtje voor gaat zitten kan je alle mutaties (lees adreswijzigingen etc.) goed door voeren. Nieuwe leden vergen iets meer werk. Maar goede voorbereiding is het halve werk. Daar heeft nu gewoon een hoop tijd in gezeten. Heb brieven opgesteld, PDF bestand voorbereid, de excel lijst doorgewerkt. Oftewel een voor mij logische structuur aangebracht. Waardoor ik iets in een paar minuten kan printen/verwerken etc.

Daar komt natuurlijk bij dat ik dat voor het museum ook ooit heb opgezet en die ervaring erg handig is. Uiteraard zijn er hier weer een paar dingen anders, maar dat is een kwestie van er voor gaan zitten. Heb ook redelijk intensief met Wouter onderhoud gehouden, hebben toch inmiddels wel wat minuten gebeld. Er zijn nog een paar kleine hobbels om te nemen. Maar ik ben blij dat we inmiddels 10 nieuwe leden hebben toegevoegd aan ons bestand. Er staan er nog "23" in de wacht. Die hebben inmiddels wel allemaal hun betalingsverzoek, en zodra er betaald is zullen zij ook hun welkomstpakket per post ontvangen.

Ik zal van het weekend of misschien als ik morgenmiddag even tijd heb reageren op jouw PB/mail Erik. Daar heb ik nog geen tijd voor gehad, kom net ook pas binnen lopen van een vergadering van het museum.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-02-2010 00:43 #817267 door V300 register
Ook bedankt van mijn kant dan! Ik wist niet dat de rij zo groot was :) Veel succes in ieder geval en ik zie de stukken wel tegemoet. Heb net al even rondgekeken op het member gedeelte van de website, ziet er goed uit! Alleen is de technische informatie wel erg technisch voor mij :crazy1: Gelukkig heb ik die pas van het zomer nodig dus ik lees rustig verder :halo:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-02-2010 12:01 #817295 door V300 register
goed werk Kevin!! :y:

leuk om te lezen dat volledige afwikkeling van een aanmelding binnen 2 dagen niet alleen een theoretische mogelijkheid is :yesyes:

Ik heb deze week vooral besteed aan de voorbereidingen voor de carburateurcursus. loop hierbij nog wat achter (moet nog een herinneringsmail aan alle deelnemers sturen, en wel vanmiddag nog) en deel 3 van het cursusmateriaal moet nog geprint worden terwijl natuurlijk net de toner op begint te raken.

m.a.w. heb nog h???l even geduld met de forumstatus.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC