Favo jaren '80 auto!
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
volvo freak;120403 schreef : inderdaad,toen de muur viel wilde het westen meteen een trabant..
Tot en met 1974 werd de Trabant ook in Nederland verkocht. De verkoop van de Trabant werd toen aan banden gelegd door de toenmalige Nederlandse politiek. De Trabant zou te milieuvervuilend zijn, zo was destijds het argument.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Stefan;120426 schreef : Tot en met 1974 werd de Trabant ook in Nederland verkocht. De verkoop van de Trabant werd toen aan banden gelegd door de toenmalige Nederlandse politiek. De Trabant zou te milieuvervuilend zijn, zo was destijds het argument.
... waar iets voor te zeggen valt als je ooit Oost-Berlijn in 1990 hebt meegemaakt...
In een politieke eliminatie van de Trabi geloof ik niet zo. We spreken tenslotte wel Den Uyl-tijd, en een jaartje eerder was de DDR erkend door Nederland. De Wartburg mocht bijvoorbeeld wel gewoon worden verkocht, evenals oostbloklijken als Dacia's, Zatava's en de prachtige Lada 2105 met solitaire-stoelhoezen van mijn opa.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.





