Topsnelheid & Peekaa
- V300 register
- Verbannen
-
Achja, je moet overal oppassen tegenwoordig.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Na correctie is dat net rijbewijs inleveren... Waarom lopen die 360's ook zo hard?
Ach meestal houdt ik me wel in. 135 / 140 cruisesnelheid om 5 uur 's morgens op een lege autosnelweg vind ik niet overdreven
En in 'holland' (oftewel overal buiten Limburg) houd ik me wel aan de snelheid. Daar vertrouw ik het niet... Zeker niet in de 100 zones
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;130755 schreef : A18 tussen Doetinchem en Varsseveld is ook leuk.
Inderdaad heel leuk, maar ze staan er regelmatig met zo'n driepoot op de vluchtstrook! Mijn meest beangstigende moment was om daar met 180+ in een dichte mistbank te rijden, die zo vanuit het niets verscheen. Sindsdien rijd ik rustiger.
:hmmz2:
- V300 register
- Verbannen
-
Jos360;130750 schreef : A50 van Eindhoven tot ongeveer Uden is in mijn ogen nog altijd de beste weg om ongegeneerd los te gaan.
:no::no::no::no::no:
A6 tussen Lelystad en Emmeloord is ideaal; grote open vlakte, dus geen verdekt opgestelde controles..........
- V300 register
- Verbannen
-
850 Estate;130802 schreef : :no::no::no::no::no:
A6 tussen Lelystad en Emmeloord is ideaal; grote open vlakte, dus geen verdekt opgestelde controles..........
Ja, ik bedoelde eigenlijk een weg waar ik ooit kom, tussen Lelystad en Emmeloord is inderdaad beter maar daar kom ik misschien eens per jaar
- V300 register
- Verbannen
-
zelfs in de randstad. Vaste flitsers hebben een vaste plek, de meeste mobiele controlepunten zijn ook bekend, en verder wordt er snachts alleen rond werkzaamheden nog wel eens gecontroleerd.
het stuk A4 tussen den haag en de brug over de oude rijn is ??n zo'n traject. overdag 100 als je geluk hebt (anders stapvoets); om half 4 snachts... autobahn :+
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Gr; Wouter.
- V300 register
- Verbannen
-
Een topic starten over stukken weg waar het nog wel leuk is en leuk mag zijn om rond te rijden.............
Uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh