Topsnelheid & Peekaa
- Mark Smeets
- Moderator
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Je kunt ook een bijbaantje als student chauffeur nemen.v0lv0freak;113512 schreef : hoe krijgen jullie het voor elkaar om in zulke auto's te rijden?
Mijn broertje heeft dat ook een poos gedaan en hij kreeg de meest exotische wagens onder z'n achterste.
Een flexibele studie is wel handig. Hij nam zijn schoolwerk mee en zat dan tijdens de vergadering van de klant een hele dag of een avond te werken in de lounge van een luxe hotel incl. drankjes en lunch op kosten van de klant.
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;113579 schreef : Je kunt ook een bijbaantje als student chauffeur nemen.
Mijn broertje heeft dat ook een poos gedaan en hij kreeg de meest exotische wagens onder z'n achterste.
Een flexibele studie is wel handig. Hij nam zijn schoolwerk mee en zat dan tijdens de vergadering van de klant een hele dag of een avond te werken in de lounge van een luxe hotel incl. drankjes en lunch op kosten van de klant.
Ja maar dan kan je niet zo hard rijden, daar moet je autoverkoper voor zijn:D.
Hiervoor heb ik bij Audi gewerkt, vandaar. Hier rij ik af en toe ook snelle auto's (Chrysler/Jeep/Dodge & Mazda) vandaar..
En ik ken nog redelijk wat mensen met porsche/lambo/ferrari/maserati etc. Maar daar heb ik geen records in gebroken (210 in een Maserati, 220 in een F328)
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;113360 schreef : 180 in een 850 toen we een forumlid in een 360GLT aan het volgen waren...
welke gek was dat dan? :crazy2:
:+
- V300 register
- Verbannen
-
slb_340;113384 schreef : ??n keer meegereden in een Audi R8, toen tikte mijn (toenmalige) collega de 308km/u aan op het digitale display. Op de A2 (ziek).
nah das juist mooi, want boven de 290 werken de flitsers niet meer
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Waarom niet? Als de klant haast heeft mag je ook hard rijden. Zeker in Duitsland. (Hij woonde toen in Enschede) Wel op eigen risico wat betreft je rijbewijs natuurlijk, maar de geldboetes zijn voor de klant.slb_340;113580 schreef : Ja maar dan kan je niet zo hard rijden, daar moet je autoverkoper voor zijn:D.
- Tim Schoutrop
- Nieuw lid
-
220+ in een alfa 75 TS (meegereden)
205 in een honda civic 1.5i ls vtec-e
170 in een peugeot 205 XL 1.1i
150 in mn 340 1.4 64pk op lpg (wind mee berg af):humor:
180 in een citroen CX22TRS
200 in een corvette C6 ( door drukte ging het niet harder )
200+ in een honda civic 1990 1.6 vtec (met zn 4-en in de auto, de teller ging over de 200 toen stopte de teller maar de toerenteller ging nog even door, en maar toeren maken dat kreng)
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Qua beleving lijkt dat heeel snel