aanslag koninginnedag 2009
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik vroeg me steeds af wat die man bezielde, maar het moet een erg boze en wanhopige persoon zijn geweest. Het plegen vanzelfmoord is tot daaraan toe en ook heel naar voor nabestaanden, maar een aantal mensen in je val naar de dood meeslepen is verschrikkelijk.
- V300 register
- Verbannen
-
Kooyman;102975 schreef : Volgens mij is dit Cafe bedoeld om ook over andere zaken te praten dan auto's. Ook over zaken die je raken zoals deze nare gebeurtenis. Ik zou het nogal onmenselijk vinden als het hier alleen maar over Volvo 300s zou mogen gaan. Daar gaat het al in de rest van het forum over.
Zo is het inderdaad bedoeld. Dit is het onderscheid tussen "discussie algemeen" en V3C Caf?. In Discussie algemeen wordt wel een link met Volvo, de 300-serie of de Autohobby verwacht; in V3C Caf? hoeft dat dus niet
- V300 register
- Verbannen
-
Dat is ??n ding.Erik;102944 schreef : Het is echt ongelofelijk dat dit kon gebeuren. Ik krijg steeds in mijn hoofd gedachten over hoe het is als je hoort dat je broer, moeder, vader, neef, nicht, vriend, collega, etc. etc. er niet meer is of zwaargewond in het ziekenhuis ligt. Ik denk dat er heel veel mensen met een intens verdrietig gevoel rondlopen.
Wat dacht je er van als je als pappa of mamma daar staat, te genieten van het weer en de optocht, en opeens zie je je kind naast je weggerukt worden en 10 meter verderop landen?
Of je vader? Vriend(in)?
By all means is zoiets gewoonweg gruwelijk, dit wil je niet.
Ik hoop dat Nederland echter nuchter genoeg is, om het volgend jaar gewoon weer te vieren zoals altijd (maar dan nu wel met spijkermatten en betonblokken bij wegafzettingen).
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Triest en ongeloofwaardig dat zoiets op zo'n manier kan gebeuren. Ik heb ook gechoqueerd naar de beelden zitten te kijken. En wat nog raarder was, is dat we met z'n alleen gewoon vrolijk door hebben gefeest........
Ik vraag me weleens af hoe erg je gekrenkt moet worden voordat je zo wanhopig en furieus bent dat je tot zoiets in staat bent.........
Zeg nu eerlijk; wat hij gedaan heeft, is totaal nooit meer goed te praten. Maar wie weet wat die man heeft mee moeten maken? Misschien was hij zwaar depressief? Werd hij aan alle kanten tegengewerkt? Misschien jarenlang gepest en/of misbruikt? Aanleg voor geestelijke problemen (dat sowieso)?
En dan nog de belangrijkste vraag waar we ons mee bezig moeten houden: Hoeveel van die tikkende tijdbommen lopen er nog rond? Hoe kunnen we die opsporen? En hoe kunnen we hen helpen?
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ik kon er niet echt om lachen...