aanslag koninginnedag 2009

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-05-2009 22:14 #775716 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic aanslag koninginnedag 2009
Inderdaad, dit lijkt me belangrijk genoeg om een topic over te laten bestaan toch?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-05-2009 22:37 #775726 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic aanslag koninginnedag 2009
Fran?ois, heb jij nou geen enkel gevoel voor dit drama? Het is toch vreselijk wat er is gebeurd!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-05-2009 01:06 #775730 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic aanslag koninginnedag 2009
Gevoel hebben is 1 ding maar allerlei bizarre martelstraffen bedenken is weer een ander ding. Hoeft van mij eerlijk gezegd ook niet.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-05-2009 11:13 #775733 door V300 register
Volgens mij is dit Cafe bedoeld om ook over andere zaken te praten dan auto's. Ook over zaken die je raken zoals deze nare gebeurtenis. Ik zou het nogal onmenselijk vinden als het hier alleen maar over Volvo 300s zou mogen gaan. Daar gaat het al in de rest van het forum over. :y:

Ik vroeg me steeds af wat die man bezielde, maar het moet een erg boze en wanhopige persoon zijn geweest. Het plegen vanzelfmoord is tot daaraan toe en ook heel naar voor nabestaanden, maar een aantal mensen in je val naar de dood meeslepen is verschrikkelijk.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-05-2009 11:32 #775734 door V300 register

Kooyman;102975 schreef : Volgens mij is dit Cafe bedoeld om ook over andere zaken te praten dan auto's. Ook over zaken die je raken zoals deze nare gebeurtenis. Ik zou het nogal onmenselijk vinden als het hier alleen maar over Volvo 300s zou mogen gaan. Daar gaat het al in de rest van het forum over.

Zo is het inderdaad bedoeld. Dit is het onderscheid tussen "discussie algemeen" en V3C Caf?. In Discussie algemeen wordt wel een link met Volvo, de 300-serie of de Autohobby verwacht; in V3C Caf? hoeft dat dus niet

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-05-2009 17:39 #775761 door V300 register

Erik;102944 schreef : Het is echt ongelofelijk dat dit kon gebeuren. Ik krijg steeds in mijn hoofd gedachten over hoe het is als je hoort dat je broer, moeder, vader, neef, nicht, vriend, collega, etc. etc. er niet meer is of zwaargewond in het ziekenhuis ligt. Ik denk dat er heel veel mensen met een intens verdrietig gevoel rondlopen.

Dat is ??n ding.
Wat dacht je er van als je als pappa of mamma daar staat, te genieten van het weer en de optocht, en opeens zie je je kind naast je weggerukt worden en 10 meter verderop landen?
Of je vader? Vriend(in)?
By all means is zoiets gewoonweg gruwelijk, dit wil je niet.
Ik hoop dat Nederland echter nuchter genoeg is, om het volgend jaar gewoon weer te vieren zoals altijd (maar dan nu wel met spijkermatten en betonblokken bij wegafzettingen).

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-05-2009 17:54 #775765 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic aanslag koninginnedag 2009
Ik zat in de auto bij Rotterdam en hoorde het op de radio. En ik vind het heel jammer dat zon feest op zon manier moet aflopen. Ik hoorde van mijn ouders dat in Hengelo tussen kwart voor vier en vier uur de muziek in de stad uit werd gedraaid bij alle cafe's uit respect. En daarna werd er alleen nog maar rustige en zacht muziek gedraaid.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-05-2009 18:59 #775770 door V300 register
Goed dat die gast dood is. Is hoogstwaarschijnlijk voor zichzelf ook het beste. Zonde voor die familie en al helemaal triest voor de slachtoffer die hij met zich mee heeft genomen.

Triest en ongeloofwaardig dat zoiets op zo'n manier kan gebeuren. Ik heb ook gechoqueerd naar de beelden zitten te kijken. En wat nog raarder was, is dat we met z'n alleen gewoon vrolijk door hebben gefeest........

Ik vraag me weleens af hoe erg je gekrenkt moet worden voordat je zo wanhopig en furieus bent dat je tot zoiets in staat bent.........

Zeg nu eerlijk; wat hij gedaan heeft, is totaal nooit meer goed te praten. Maar wie weet wat die man heeft mee moeten maken? Misschien was hij zwaar depressief? Werd hij aan alle kanten tegengewerkt? Misschien jarenlang gepest en/of misbruikt? Aanleg voor geestelijke problemen (dat sowieso)?

En dan nog de belangrijkste vraag waar we ons mee bezig moeten houden: Hoeveel van die tikkende tijdbommen lopen er nog rond? Hoe kunnen we die opsporen? En hoe kunnen we hen helpen?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-05-2009 21:40 #775814 door V300 register
Zie o.a. De Telegraaf van vandaag. Daarin staat de achtergrond van de dader beschreven.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-05-2009 21:46 #775819 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic aanslag koninginnedag 2009
Vanochtend kreeg ik van een collega een heel raar sms'je: "Ik ben mijn zwarte Suzuki Swift kwijt, heb jij hem gezien of moet ik even Apeldoorn bellen?".

Ik kon er niet echt om lachen...

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC