aanslag koninginnedag 2009
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;102788 schreef : idd best treurige bedoening.
zag het op het nieuws en in een flits was het kenteken van de swift in beeld, voor de gein even gekeken; al 3 jaar in bezit van de huidige eigenaar en apk tot juni '09.
best vreemd allemaal, beelden zien eruit als opzet; mits de bestuurder nog bij kennis was
Ik zag net op een forum zelfs al een printje van de NAW gegevens aan de hand van dat kenteken, zelfs de telefoonnummers stonden erbij... Maar even opgeslagen, ik ben benieuwd of dat later de eigenaar van de auto blijkt te zijn... Bizar dat mensen dat zo snel kunnen opzoeken. Naar mijn weten kan alleen de politie, de RDW en de verzekering bij dat soort gegevens.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Zo sta je vrolijk langs de dranghekken om de koninklijke familie goed te kunnen zien om een moment later gewond of erger op straat te liggen, en dan nog al die kinderen die dit hebben zien gebeuren.......
In en in triest, hopelijk word de toedracht snel duidelijk.
- V300 register
- Verbannen
-
4 doden, 5 zwaargewonden, nog een heel aantal lichter gewonden... wat een zieke geest. Jammer.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Wat een ziek figuur!
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Jos360;102782 schreef : Inderdaad, daarom zeg ik al, ik ben zeer benieuwd. Het zal vanavond ergens wel een keer bekend worden.
Motief lijkt me vrij simpel..
hij is eerder bij de dranghekken al in aanraking gekomen met de politie. Volgens mij kreeg hij het met hen aan de stok, en is hij een 'beetje' boos geworden, waarop hij de auto heeft gepakt en op hen in reed. Iedereen die daarbij in de weg stond werd gewoon mee genomen..
Maar idd zeer triest dit.
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
In het zaaltje waar de persconferenties werden gegeven heb ik ik vorig jaar ook nog een paar dagen gewerkt voor een internationale conferentie waarbij wij het geluid verzorgden, raar om dat zaaltje nu met deze reden terug te zien.
Wat ik me nu afvraag, als deze man al eerder op de dag probeerde door de afzetting te dringen waarom beginnen er bij de beveiliging/politie/marechaussee dan niet bepaalde alarmbellen te rinkelen???
Gr; Wouter
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Wouter76;102815 schreef : De dader ligt hier in Deventer in het ziekenhuis en voor zover ik net begreep is hij op dit moment hersendood.
In het zaaltje waar de persconferenties werden gegeven heb ik ik vorig jaar ook nog een paar dagen gewerkt voor een internationale conferentie waarbij wij het geluid verzorgden, raar om dat zaaltje nu met deze reden terug te zien.
Wat ik me nu afvraag, als deze man al eerder op de dag probeerde door de afzetting te dringen waarom beginnen er bij de beveiliging/politie/marechaussee dan niet bepaalde alarmbellen te rinkelen???
Gr; Wouter
Stekker eruit trekken. Dergelijke figuren kosten alleen maar geld.