Bougies poetsen, verdelerkap reviseren
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
BumperJunk;102574 schreef : Bedankt Frans. Ik ga krabben voor 5000 km. Dat is pure winst. Ik doe ook altijd het oliefilter bij een vriend in het wasbenzinebad en plaats hem dan terug. Dat is ook pure winst. Doe jij dat ook zo?
Die hebben we nog niet gehoord. Maar met olie verversen gaat er bij (ons mag ik denk ik wel zeggen) een nieuw filtertje op. Alleen al voor het mooie glimmen.
- V300 register
- Verbannen
-
Niels;102585 schreef : Volgens mij zit hier iemand gigantisch te trollen. Wie heeft er een dubbele account? :+
ik twijfelde nog bij het verdelerkap reviseren.. maar nu idd niet meer :crazy1:
we houden het in de gaten
- V300 register
- Verbannen
-
edit naar Caf? verplaatst wegens grappigheidsgehalte.
- V300 register
- Verbannen
-
Oude wagen is vaak oude verdelerkap. Deze zit niet in de kleine en ook niet in de grote beurt. Dus vervangen is vaak een goed idee. Mijn wagen was van een automonteur en dat kon je zien aan veel dingen.
- V300 register
- Verbannen
-
Moeten we raden?

Ik vraag me af of meneer ook zijn wc papier schoonmaakt, en daarna aan de waslijn hangt te drogen
. Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ja inderdaad, ik ook! Ik heb eveneens een parachute achter de auto om de ongebruikte ruiterwisservloeistof op te vangen.AvdAkker;102587 schreef : heb jij ook een emmer aan je uitlaat hangen om je onverbrande benzine in op te vangen en te hergebruiken??
(ik moet alleen nog iets op het extreem hoge verbruik bedenken...)
Na elke rit veeg ik ook het remstof van de velgen zodat ik daar weer nieuwe blokjes van kan persen... :no_comment:
- V300 register
- Verbannen
-
en die was het ook inderdaad.
Op zijn verzoek wordt de 'bumperjunk' nu afgevoerd naar de forum-ontwenningskliniek.