Esoptron stelt zich voor

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-03-2009 08:08 #761801 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Esoptron stelt zich voor
:y:@ Jan en Tabitha.
Kijk aan, twee plaatsgenoten! :w00t:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-03-2009 09:59 #761811 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Esoptron stelt zich voor
Welkom!

Esoptron;93459 schreef : Bedankt voor de tip, Frans. Ik was hem al tegengekomen. Maar ik wil niet over ??n nacht ijs gaan en bovendien moet ik eerst eens zien hoeveel geld ik er al voor beschikbaar zou hebben. Waarschijnlijk kan ik beter nog even wachten tot ik er niet mijn laatste stuiver aan uitgeef.

Heel verstandig.
Ondertussen zijn de 300's vaak wel auto's waarvan het onderhoud wat minder aandacht heeft gekregen voordat ze te koop komen.
Ondanks dat het (op een paar kleine ontwerpfoutjes na) erg degelijke auto's zijn hebben ze ook onderhoud nodig. Vaak bij jij als liefhebbende koper degene die al die jaren verwaarlozing mag betalen. Gelukkig zijn bijna alle slijtage onderdelen nog goed te krijgen en redelijk betaalbaar.
Vraag of een clublid in de buurt (jouw buurt of de buurt waar de te kopen auto staat) mee wil om te kijken naar de auto voor dat je hem koopt. Dan heb je minder kans op een miskoop.
Dit klinkt wat negatief, maar als het onderhoud eenmaal een beetje bij is dan heb je een ontzettend betrouwbare ?n leuke auto! yeehaa!

Ohja, de club is enorm gezellig! (Zo gezellig dat de meeste serieuze forumdiscussies vaak verzanden in een onderwerploze kletspartij. Deze onzin wordt vervolgens door de altijs alerte moderators verplaatst naar het grootste topic ooit. :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-03-2009 19:07 #762401 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Esoptron stelt zich voor
Hij komt, hij komt...

Vandaag ben ik bij Erik wezen kijken en ik heb besloten een 340 aan te schaffen die op dat moment niet aanwezig was omdat hij was uitgeleend. Het is een auto die volgens Erik lekker rijdt met APKL tot oktober en die al jaren in de club is.
Misschien kennen jullie de auto wel. Achterop staat geen Volvo 340, maar DAF 88. Kunnen jullie me meer vertellen over deze auto? En heeft iemand er misschien ook foto's van? Ik wil graag eens zien hoe hij er uit ziet!
De planning is dat ik deze auto ergens medio april zal overnemen.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-03-2009 21:46 #762424 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Esoptron stelt zich voor
De forumgebruiker die die auto had, heet Bouchard dacht ik. Misschien kun je via de zoekfunctie eens wat proberen.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC