Esoptron stelt zich voor

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-03-2009 19:32 #628698 door V300 register
Esoptron stelt zich voor is gemaakt door V300 register
Hallo allemaal,

Vandaag vond ik jullie club op het internet en dus ook dit forum. Ik zocht naar informatie over de Volvo 300 omdat ik besloten heb eens tot de aanschaf van deze auto over te gaan als tweede auto en hobby object. Op dit moment heb ik hiervoor helaas nog geen geld, maar ik hoop dat het ergens dit jaar wel het goede moment zal zijn.
Maar daardoor heb ik nu wel alle gelegenheid om mij eerst eens goed te verdiepen en een goed doordachte koop te gaan doen.

In de jaren negentig heb ik wel een 340 automaat gehad en ik ben idolaat over de variomatic. Wanneer ik er niet anders over ga denken door wat ik op dit forum leer, gaat mijn voorkeur dan ook weer uit naar een automaat.

Ik geniet met volle teugen van wat ik op deze site en dit forum lees en zie. Hier ben ik voorlopig nog niet uitgekeken. En wanneer het zover is dat ik zelf trotse bezitter word, dan wordt ik vast ook lid van de club.

Menno Manheim

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-03-2009 20:00 #761224 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Esoptron stelt zich voor
Hoi Menno.
Al zonder auto enthousiast! Ze hoeven niet zo duur te zijn!
Ik heb tijden gekend dat ik vlot een auto wilde terwijl ik geen tot weinig geld had. Voor tweehonderd gulden kocht ik er dan een. De vario's kunnen best goedkoop zijn. Hoe aftandser de wagen hoe leuker het is om hem mooi te maken en op te knappen.

Maar ik beken daarbij dat het er op lijkt dat ze duurder worden doordat ze zeldzamer worden. De hoeveelheid 340 types staat op Marktplaats nu steeds op 20. Een jaar geleden 30 en er waren tijden dat het er vele tientallen waren.

Groet Frans

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-03-2009 10:48 #761308 door V300 register
Welkom Menno, welkom!

Wat leuk! Hier snel uitgekeken raken, dat kan niet inderdaad. Dit is simpelweg een van de leukste, gekste en mafste (volvo)club die er bestaat geloof ik.:D.

Maar ook een hele technische, met veel ondersteuning voor de leden! En veel leuke evenementen.

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
09-03-2009 16:23 #761521 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Esoptron stelt zich voor
Van harte welkom Menno, enne wat betreft CVT en idolaat daar vind je er hier wel meer van inclusief ondergetekende!

Veel plezier hier op het forum en succes met de zoektocht naar een mooie 340!

Gr; Wouter.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-03-2009 21:46 #761590 door V300 register
Tja, als je dan toch een automaat wil... doe dan zo'n maffe 'opa bak' met 'jarretel aandrijving' :humor:

Welkom bij de club.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-03-2009 22:06 #761598 door V300 register
Kijk, als je wilt hobbyen en ergens iets leuks van wilt maken dan zou dit iets kunnen zijn. Naar onze begrippen kan je hier best iets mee.
link.marktplaats.nl/235217676

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-03-2009 19:34 #761745 door V300 register

Frans;93309 schreef : Kijk, als je wilt hobbyen en ergens iets leuks van wilt maken dan zou dit iets kunnen zijn. Naar onze begrippen kan je hier best iets mee.
link.marktplaats.nl/235217676

Bedankt voor de tip, Frans. Ik was hem al tegengekomen. Maar ik wil niet over ??n nacht ijs gaan en bovendien moet ik eerst eens zien hoeveel geld ik er al voor beschikbaar zou hebben. Waarschijnlijk kan ik beter nog even wachten tot ik er niet mijn laatste stuiver aan uitgeef.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-03-2009 19:39 #761747 door V300 register

huysmans;93301 schreef : Tja, als je dan toch een automaat wil... doe dan zo'n maffe 'opa bak' met 'jarretel aandrijving' :humor:

Welkom bij de club.

Dank je plaatsgenoot. Maar zie ik nu in je profiel dat jij helemaal geen 300 hebt?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-03-2009 20:27 #761754 door V300 register
Neu, Streepje wordt/ is mijnes, als ik mijn rijbewijs heb.

Welkom!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-03-2009 21:09 #761760 door V300 register

Esoptron;93461 schreef : Dank je plaatsgenoot. Maar zie ik nu in je profiel dat jij helemaal geen 300 hebt?

Ik heb een echte 340 , incl jarretel aandrijving. Ok, zoals Tabitha zegt, totdat zij d'r rijbewijs heeft, maar ala, blijft ie toch in het huishouden. (en ik ben de enige die er nog niet in gereden heeft :cry: ook al heb ik wel een rijbewijs. :f)

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC