Oude mercedes
- V300 register
- Verbannen
-
Ik vind die volgens sommige mensen genoemd pooierbakken of terwijl die oude mercedessen uit begin jaren halverwege jaren 70 wel mooi.
Op zich zijn ze niet heel duur als je de staat ziet 3 a 4 duizend heb je op het oog een goed exemplaar.
Weet iemand of dit een verstandige keuze is, of gaan die dingen zo vaak kapot en zijn er weinig onderdelen van ed....
Dus dat is mijn vraag, is het slim zo,n wagen of sta je erg vaak met brokken.... en is de onderdelen voorziening bagger....
Ow ja, die volvo 340 gaat nooit weg hoor, als ik dit over 2 jaar koop is het er voor erbij.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Maar goed, ik noem maar iets als hier de automaat van kapot gaat bij een 340 ben je dan 100 euro kwijt, en bij deze?????.........
Dus hoe verstandig is zo,n wagen. Ik vind ze wel erg mooi eigenlijk. Je ziet wel dat die radiateurslang vrij nieuw is. Blijkbaar is dat dus wel te leveren.
Dit nummerbord klopt trouwens niet. 1e eigenaar, was zeker een buitenlander?
- V300 register
- Verbannen
-
Kevin;77950 schreef : Voor zover ik de verhalen ken verdienen ze veel aandacht en goed onderhoud! Maar is Mercedes wel heel goed met de onderdelen voorzieining. Die schijnt voor oude modellen nog erg goed te zijn heb ik me ooit laten vertellen.
Sinds wanneer ga jij Mercedes promoten?

Ik zou gewoon lekker gaan voor een Volvo 242/244/245. Lekker degelijk, veilig en betrouwbaar. Voor deze auto's zijn ook nog zat onderdelen te krijgen (Volvo Classic Parts).
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Voor een Zweedse Volvo zijn onderdelen zat te krijgen.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
In Silvolde staat sinds eind september een oude 200D. Eind september was 'ie al lelijk, maar nu valt hij van ellende uit elkaar, zelf de chroomlijst op de dorpel is eraf geroest:crazy1:
- V300 register
- Verbannen
-
rijd wel lekker opzich, maar wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg langzaam (ding heeft 72 PK, evenveel als een 340 met 1400 dus)
maar echt goed is die niet meer, de lak is erg slecht, blok is gaar (1 liter olie per tankbeurt) en de schokbrekers zijn ook nog gaar nu. Dus deze gaat binnenkort de verkoop in
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;77964 schreef : In Silvolde staat sinds eind september een oude 200D. Eind september was 'ie al lelijk, maar nu valt hij van ellende uit elkaar, zelf de chroomlijst op de dorpel is eraf geroest
Ik zie die oude W123's altijd in bepaalde (zeg maar "multiculturele") wijken staan. Blijkbaar zijn ze motorisch wel sterk, want ze moeten jaarlijks met een heel gezin minimaal ??n ritje naar Tanger afleggen.
- V300 register
- Verbannen
-