nieuw logo ANWB
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
eff met de multimeter op de accupolen is ook maar 2 tellen werk, stom dat ze dat overslaan, zeker vanwege 't feit dat de auto er tijdens het rijden mee ophield, dan kun je toch verwachten dat de dynamo of spanningsregelaar een rol spelen...
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;76847 schreef : Dit vind ik dus shit-service op zaterdag.
Mee eens!!
Alleen is dat mentaliteit van die ene persoon in functie bij anwb. En mentaliteit komt uit onze maatschappij, net als deze persoon. Dit zal bij elke organisatie wel voor komen. Ik durf te wedden dat een coach of trainer van anwb deze 'hulpverlener' zou willen her-programmeren omdat ie niet staat voor wat de anwb wil zijn.
Maar de organisatie anwb vind ik nog steeds welwillend.
Als je bedenkt dat zoiets in een groot land als Frankrijk totaal niet bestaat, daar kennen ze geen nationale hulp dienst voor vehicles on the road.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Of zou dat komen omdat we (mijn vader) altijd Toyota's had/heeft?
- V300 register
- Verbannen
-
Nu is rijkswaterstaat beledigd (gepasseerd denk ik) en vond de anwb te snel met het aankondigen van een spitsalarm. Beetje jammer dat ze niets zeggen over de intentie van de anwb, want die wilden veiligheid stimuleren met dit weer.
Echt typisch oudhollands gezeur vind ik dat. Waarom werken die twee niet beter samen?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;76847 schreef : Vandaag belde iemand, waarvan de auto niet wilde starten. Ze had de ANWB gebeld en wat heeft deze gedaan: twee startkabels en ja hij liep. Echter nu ze hem weer wilde starten na 35 km rijden deed ie het weer niet en dat met een accu van een half jaar oud. Ik vroeg of de ANWB ook de spanning op de accu, spanningsregelaar, aansluiting op startmotor, lekstroom, etc gecheckt had. Het antwoord was Nee, hij was zo weer weg. Dit vind ik dus shit-service op zaterdag. Ze moet morgen werken en naar een plek waar nauwelijks een bus komt en zeker niet zondagochtend heel vroeg.
Toch ben ik blij met de ANWB en heb ik niets met die slimmerts van routemobiel.
Natuurlijk laat anwb ook wel eens een steekje vallen maar als de anwb je auto aan de gang maakt en moet je gewoon ook naar de garage om het gebrek te maken. Wel had het de man gesierd als hij dit gezegd had en misschien even gecontroleerd had, maar misschien stonden er nog wel veel auto's stil en had die haast. Het is de tijd dat veel auto's die s'zomers nog wel rijden het met een beetje koude opgeven. De anwb is geen garage voor onderweg maar gewoon dat je weer even verder kan. De verhalen van routemobiel zijn erger hoor. 98% gaat gewoon op een trailer naar een garage omdat ze niet teveel moeite doen om de auto rijdend te krijgen.:f
- V300 register
- Verbannen
-
Stefan;76861 schreef : Liever ANWB dan RouteMobiel.:+
Zomaar even wat stoms hoor, bij RouteMobiel kan je niet eens terecht met je 340'je, te oud. Die gasten weigeren auto's van 10 jaar en ouder.