Hoe?
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
K zal is ff met mn collegae overleggen. Het zou op zondag gebeuren dan, want de rest werk ik deze week. Of volgende week donderdag..
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Je hebt handelaars kenteken voor voertuigen tot 3500 kg. En boven de 3500 kg. Dus aan vrachtwagenplaten heb je niks.
En officieel moet het voertuig waar de platen op zitten ook eigenlijk behoren tot de handelsvoorraad van het betreffende bedrijf? Maar dat weet ik dan niet zeker.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Dat maakt volgens mij niks uit? Ben wel eens voor de zaak een V40 in Limburg wezen halen, met groene plaatjes. Volgens mij zijn ze in heel NL geldig. Alleen moet de auto wel vanaf het moment dat je gaat rijden met de platen behoren tot je bedrijfsvoorraad?
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Kevin;73926 schreef : @ Jeroen, is dat zo?
Dat maakt volgens mij niks uit? Ben wel eens voor de zaak een V40 in Limburg wezen halen, met groene plaatjes. Volgens mij zijn ze in heel NL geldig. Alleen moet de auto wel vanaf het moment dat je gaat rijden met de platen behoren tot je bedrijfsvoorraad?
Volgens mij hoeft het geen bedrijfsvoorraad zijn. Maar je mag zoiezo alleen tijdens openingstijden (of tot een x aantal uren daarna ofzo) rijden enzo. Zitten een hoop regeltjes aan, en een gewone garage geeft je ?cht niet zomaar platen mee.
- V300 register
- Verbannen
-
Kevin;73516 schreef : Zondags mag je NIET met groene platen rijden.
Je hebt handelaars kenteken voor voertuigen tot 3500 kg. En boven de 3500 kg. Dus aan vrachtwagenplaten heb je niks.
En officieel moet het voertuig waar de platen op zitten ook eigenlijk behoren tot de handelsvoorraad van het betreffende bedrijf? Maar dat weet ik dan niet zeker.
Handelaarsplaten mogen tegenwoordig ook op zondag.
Het is zelfs zo dat je ze in principe kan gebruiken in belgie & duitsland.. Mits het enkel voor transport is en niet priv?-doeleinden als naar de Ikea of familie gaan..