Groepsreis V3C-Forum
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Maar lijkt me inderdaad leuk om te doen. In je eentje is ook niet zo gezellig.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Kevin;62231 schreef : 4 uren rijden, 3 kwarier pauze. En dat is pas ??n regel uit het Chauffeurs boekje
Maar lijkt me inderdaad leuk om te doen. In je eentje is ook niet zo gezellig.
Mij is altijd geleerd 2 uur rijden ??n kwartier rusten en bij 2 x 2 uur een half uur, komt wel op het zelfde tijds verloop uit maar is toch minder vermoeiend!!!
Is er ook nagedacht over mensen die een aanhangwagen, vouwwagen of caravan willen mee nemen, ivm de snelheid??
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Inderdaad, daarom is het voorlopig nog een V3C-Forum reis, als het zover komt dan wordt het hele zwikkie verplaatst naar evenementen. Als het zo'n officieel evenement wordt is het idd wel handig om het compleet te plannen, anders kun je de mensen geen volwaardig en volledig georganiseerd evenement aanbieden.Erik;62223 schreef : Als we dit in 2009 met voldoende mensen willen realiseren dan dienen we nu al snel aan de voorbereiding te beginnen. Dat wil zeggen dat er een commissie gevormd moet worden. Verder moeten we daarna heel snel het bestuur van de V3C vragen of ze deze activiteit als clubactiviteit willen zien.
Met een stel forummensen is het makkelijker geregeld, die hebben toch maar een 1 eis: een auto vol met goedkoop bier
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;62270 schreef : ...een auto vol met goedkoop bier
Ik ga alleen mee als er ook goed bier meegaat. Sjees man, heb je Volvoice nog niet gelezen ofzo? Ik heb een reputatie hoog te houden.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Zie ik daar Gambrinus achter ihn jouw koffer??
LEKKERRRRRRRRRRR!
Ik weet een groepsaccomodatie op een camping in Soerendonk voor max 65 personen voor 370,=. Incl schoonmaakkosten!! Misschien iets om te beginnen??? Ik wil t wel mee organiseren. Binnen BBQ,tap, alles is aanwezig.
Duss....
- V300 register
- Verbannen
-
volvodieselaar;62296 schreef : Hee Jean Luc,
Zie ik daar Gambrinus achter ihn jouw koffer??
LEKKERRRRRRRRRRR!
Yesss, ik drink niets anders meer. Alleen 's morgens koffie :f
PB maar als ik eens een kratje in Venhorst neer moet zetten. Ik rij vrijwel dagelijks door Duitsland en daar koop je dat gewoon bij Trinkgut.