Groepsreis V3C-Forum
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-07-2008 14:53 #719505
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Groepsreis V3C-Forum
Mja we kunnen natuurlijk wel mensen meenemen - benzinekosten delen is wel handig 
Bijv mensen die een 343 in nieuwstaat hebben en 't dat ding niet aan willen doen / kunnend oen om dat te rijden etc...
Co uitstoot; 1000 kilo?

Bijv mensen die een 343 in nieuwstaat hebben en 't dat ding niet aan willen doen / kunnend oen om dat te rijden etc...
Co uitstoot; 1000 kilo?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-07-2008 15:27 #719509
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Groepsreis V3C-Forum
1 persoon per auto is niet eens leuk.
2 - 3 man per auto lijkt me gezelliger en betaalbaarder.
2 - 3 man per auto lijkt me gezelliger en betaalbaarder.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-07-2008 15:31 #719512
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Groepsreis V3C-Forum
Jongens, als we dat nu in 2010 doen... dan heb ik als het goed is mijn rijbewijs:D
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-07-2008 16:28 #719520
door V300 register
Ja ga weg, je rijdt maar gezellig mee
!
2009 is al lang genoeg wachten.
2009 is al lang genoeg wachten.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-07-2008 16:28 #719522
door V300 register
Je mag wel mee in de RV-78-TF
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-07-2008 17:40 #719537
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Groepsreis V3C-Forum
Hoho, meerijden doe ik niet aan:nono:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-07-2008 18:57 #719553
door V300 register
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-07-2008 19:09 #719555
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Groepsreis V3C-Forum
Als we dit in 2009 met voldoende mensen willen realiseren dan dienen we nu al snel aan de voorbereiding te beginnen. Dat wil zeggen dat er een commissie gevormd moet worden. Verder moeten we daarna heel snel het bestuur van de V3C vragen of ze deze activiteit als clubactiviteit willen zien.
@Stefan: het lijkt me leuk en ook wel promotioneel goed om met verschillende type volvo's het Volvo hoofdkantoor in Zweden te bezoeken. Dit moet natuurlijk goed geregeld worden.
@Joost: Als je je rijbewijs nog niet hebt kun je proberen met iemand mee te rijden.
@Jean-Luc: Dat is geen probleem. Ik heb gezien dat je een trekhaak hebt en in een aanhanger gaan heel veel kratjes etc.
@Jeroen: Alleen rijden is ook niets voor mij. Het is handig als iemand ook navigeert. (lijkt me wel leuk om met een Zweedse puzzeltocht mee te doen.)
@Stefan: het lijkt me leuk en ook wel promotioneel goed om met verschillende type volvo's het Volvo hoofdkantoor in Zweden te bezoeken. Dit moet natuurlijk goed geregeld worden.
@Joost: Als je je rijbewijs nog niet hebt kun je proberen met iemand mee te rijden.
@Jean-Luc: Dat is geen probleem. Ik heb gezien dat je een trekhaak hebt en in een aanhanger gaan heel veel kratjes etc.
@Jeroen: Alleen rijden is ook niets voor mij. Het is handig als iemand ook navigeert. (lijkt me wel leuk om met een Zweedse puzzeltocht mee te doen.)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-07-2008 19:19 #719556
door V300 register
Lijkt me een leuke gelegenheid om de 360 aan wat extra mijlen te helpen. En ja, twee man per auto is eigenlijk pflicht. Als je elkaar afwisselt hoeft niet altijd dezelfde persoon kaart te lezen.
Wat Erik zegt over die Zweedse puzzeltocht is eigenlijk ook wel leuk: kijken of er een of andere algemene autoclub in de buurt een rit houdt, vervolgens op de bonnefooi ernaartoe, vragen of we mee mogen doen, en dan voor de moeilijkheid Zweedse aanwijzingen volgen
Wat Erik zegt over die Zweedse puzzeltocht is eigenlijk ook wel leuk: kijken of er een of andere algemene autoclub in de buurt een rit houdt, vervolgens op de bonnefooi ernaartoe, vragen of we mee mogen doen, en dan voor de moeilijkheid Zweedse aanwijzingen volgen
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-07-2008 19:36 #719559
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Groepsreis V3C-Forum
buiten dat, denk je dat je dat vol gaat houden, in je eentje een week lang alleen maar rijden.. waarom dacht je dat vrachtwagenchauffeurs al verplichte pauzes moeten houden??
ik begin daar niet aan, ik rij wel lekker met iemand mee om af en toe het stuur beet te pakken en gas te geven.
ik begin daar niet aan, ik rij wel lekker met iemand mee om af en toe het stuur beet te pakken en gas te geven.
Moderators: Mark Smeets