Hét filmpjes topic
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-07-2010 20:59 #837885
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Hét filmpjes topic
Prachtig!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-07-2010 12:58 #837924
door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Hét filmpjes topic
En binnenkort dan ??n Volvo 360 minder

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
15-07-2010 20:01 #837952
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Hét filmpjes topic
dat hoeft helemaal niet, auto is zeer geschikt om mee te driften dus de volgende koper zal dat ook doen waarschijnlijk

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-07-2010 23:14 #840338
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Hét filmpjes topic
aangezien het hier toch een klein beetje over de ODC gaat:
Helaas moeten wij u mededelen dat de finale van het Open Drift Championship op 16 & 17 oktober 2010 niet door zal gaan. Vanwege klachten uit de buurt is de organisatie van het drift event genoodzaakt de vergunningsaanvraag terug te trekken. Wij vinden dit erg spijtig aangezien de organisatie van ODC een erg prettige partij is om mee te werken, en het driften past erg goed bij het terrein. Aan de andere kant hebben wij ook begrip voor de klachten en respect voor de directe omgeving en haar bewoners. So be it!
(ROBZ, dit ook graag doorplaatsen onder nieuws)
www.norfolkdenhaag.nl/nieuwsoverzicht/
WTF!!! had me daar toch wel een beetje op verheugd (als toeschouwer weliswaar:D)
Helaas moeten wij u mededelen dat de finale van het Open Drift Championship op 16 & 17 oktober 2010 niet door zal gaan. Vanwege klachten uit de buurt is de organisatie van het drift event genoodzaakt de vergunningsaanvraag terug te trekken. Wij vinden dit erg spijtig aangezien de organisatie van ODC een erg prettige partij is om mee te werken, en het driften past erg goed bij het terrein. Aan de andere kant hebben wij ook begrip voor de klachten en respect voor de directe omgeving en haar bewoners. So be it!
(ROBZ, dit ook graag doorplaatsen onder nieuws)
www.norfolkdenhaag.nl/nieuwsoverzicht/
WTF!!! had me daar toch wel een beetje op verheugd (als toeschouwer weliswaar:D)
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-07-2010 23:16 #840341
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Hét filmpjes topic
Wat mij betreft komen ze het hier achter het huis organiseren, maar dat parkeerterreintje is wat aan de krappe kant... 
Er zijn hier in de buurt echt zoveel prachtige nieuwe perkeerterreinen aangelegd die gewoon vragen om zo'n evenement. Geen omwonenden, alleen maar industrie... Er ligt ook nog een ongebruikt terrein van een auto-importeur... enkele vierkante kilometers ongebruikt asfalt...

Er zijn hier in de buurt echt zoveel prachtige nieuwe perkeerterreinen aangelegd die gewoon vragen om zo'n evenement. Geen omwonenden, alleen maar industrie... Er ligt ook nog een ongebruikt terrein van een auto-importeur... enkele vierkante kilometers ongebruikt asfalt...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-07-2010 08:35 #840349
door V300 register
er is een "nieuwe" locatie!!!
In duitsland welteverstaan, het is een plek waar al vaker gedrift is!
Wunderland Kalkar, daar wordt het nodige extra asfalt op de parkeerplaats gelegd!
Van den haag is erg jammer, wat zeurende ??n babyboomer al niet voor elkaar kan krijgen (het gaat er echt maar om ??n)
In duitsland welteverstaan, het is een plek waar al vaker gedrift is!
Wunderland Kalkar, daar wordt het nodige extra asfalt op de parkeerplaats gelegd!
Van den haag is erg jammer, wat zeurende ??n babyboomer al niet voor elkaar kan krijgen (het gaat er echt maar om ??n)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-07-2010 09:33 #840354
door V300 register
Dat zijn van die intolerantie egoistische mensen die het voor een ander verknallen...........als we daar eenmaal naar gaan luisteren, dan komt 't niet goed met Nederland........
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-07-2010 09:41 #840355
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Hét filmpjes topic
dan denk ik dat je als serieuze organisatie moet afvragen of je de klacht van 1 persoon wel zo serieus moet nemen...
hebben ze ook met de buurtcommissie rond de tafel gezeten e.d.?
vind het serieus jammer, des te meer van dergelijke locaties er komen en des te meer dagen er zijn; des te minder wordt er op de openbare weg gespeeld dus uiteindelijk draagt het ook nog eens bij aan de verkeersveiligheid
hebben ze ook met de buurtcommissie rond de tafel gezeten e.d.?
vind het serieus jammer, des te meer van dergelijke locaties er komen en des te meer dagen er zijn; des te minder wordt er op de openbare weg gespeeld dus uiteindelijk draagt het ook nog eens bij aan de verkeersveiligheid
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-07-2010 10:56 #840359
door V300 register
Ja het is allemaal geprobeerd maar zodra er met een rechtzaak gedreigd wordt sta je nergens hier in Nederland!!!
EN helaas Erik, ik zeg het wel vaker (wordt me niet altijd in dank afgenomen) maar het ligt toch aan de "babyboom"generatie (de door mij ook wel genoemde GRAAI generatie)
Kijk voor de gein is naar de leefdtijds categorie waarin de meeste klagers vallen.............. of het nu om een kap vergunning gaat voor die irritante boom in je tuin of een evenement als deze!
Helaas vallen de mensen die deze klachten vaak behandelen in dezelfde leeftijds categorie...................
Dat zijn die ook mensen die straks door hun graai gedrag ONS pensioen naar de kl*** hebben geholpen!!!!
(zal vast wel iemand commetaar op hebben maar dit is mijn mening!)
EN helaas Erik, ik zeg het wel vaker (wordt me niet altijd in dank afgenomen) maar het ligt toch aan de "babyboom"generatie (de door mij ook wel genoemde GRAAI generatie)
Kijk voor de gein is naar de leefdtijds categorie waarin de meeste klagers vallen.............. of het nu om een kap vergunning gaat voor die irritante boom in je tuin of een evenement als deze!
Helaas vallen de mensen die deze klachten vaak behandelen in dezelfde leeftijds categorie...................
Dat zijn die ook mensen die straks door hun graai gedrag ONS pensioen naar de kl*** hebben geholpen!!!!
(zal vast wel iemand commetaar op hebben maar dit is mijn mening!)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-07-2010 14:19 #840365
door V300 register
Ik vraag me een beetje af op grond waarvan die kerel dan dacht de rechtzaak te kunnen gaan aanspannen/winnen.
Als je je vergunningen op orde hebt en je kan aantonen dat je aan alle voorschriften voldoet en je netjes alle regels naleeft... Dan is toch het enige wat er kan gebeuren dat de rechter zegt "Meneer, u bent een kinderachtig mannetje en als het je niet bevalt gaat u maar even ergens een dagje op het strand liggen!"?
Maar ik zal het wel weer te simpel zien. Er zal vast ergens in een appendix van een bijlage van een of ander wetje staan dat mensen die zeuren per definitie gelijk hebben ofzo.
Als je je vergunningen op orde hebt en je kan aantonen dat je aan alle voorschriften voldoet en je netjes alle regels naleeft... Dan is toch het enige wat er kan gebeuren dat de rechter zegt "Meneer, u bent een kinderachtig mannetje en als het je niet bevalt gaat u maar even ergens een dagje op het strand liggen!"?
Maar ik zal het wel weer te simpel zien. Er zal vast ergens in een appendix van een bijlage van een of ander wetje staan dat mensen die zeuren per definitie gelijk hebben ofzo.
Moderators: Mark Smeets