Hét filmpjes topic
- V300 register
- Verbannen
-
Een Volvo 340 van de Rijkspolitie in beeld @4:07 en later rollend @4:37
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
:worship: @ E30 Twin drift en die laatste! Ik dacht echt dat er nog een crash zou volgen na die eerdere "crashes".Michel 360;145078 schreef : Mn laatste driftfilmpje. Inclusief een dwarse 300
Enjoy
Mooi gemonteerd! (nu weet ik ook meteen wat er in de "writings on the wall" staat: "NORFOLK")

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

Ik heb de Finale er niet in verwerkt (Moet toch wat overhouden voor de dvd verkoop

Marco stond in de finale tegenover Paul "The King" Vlasblom (E36 M3 station), eerste run Marco voor en paul achter 5-5 gelijk.
Tweede run Marco als Chaser...................... ongelofelijk goed! hele run minder dan een halve meter van de auto van paul. in de laatste lange bocht naast links zat er misschien 10-20 cm tussen de deuren van beide auto's!!
Je kunt in het filmpje ook zien dat de rijders met zn allen staan te klappen, dat was tijdens de laatste run

- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;145255 schreef : lol valt me nu pas op dat tijdens die E30 twindrift van de compleet rode E30 het tankkapje open staat:+
Die heeft de hele wedstrijd opengestaan, veertje kapot.... maarja de tank opening wordt niet gebruikt, een race tank in de kofferbak

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
maar 't is opzich wel een komisch gezicht:D
- V300 register
- Verbannen
-
[youtube]qs8MYH9M9Pc[/youtube]
[youtube]ovYzah5ovxM[/youtube]
Altijd al eens willen doen

- V300 register
- Verbannen
-
Maarre 13 seconden? Da's niet slecht, de offici?le stats zeggen 12

- V300 register
- Verbannen
-

Ik ben ervan overtuigd dat het sneller kan bij droog, en ik zat niet voldoende tegen/in het rood.
- V300 register
- Verbannen
-
DRIEWERF SCHANDE trouwens dat je wel je moeders auto op z'n falie geeft maar het enige dat er echt toe doet, namelijk hoe snel JOUW auto van 0 naar 100 gaat, niet hebt gefilmd