Hét filmpjes topic
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
de 572 is zo ongeveer wel het dikste v8 bigblock dat er is, ook de standaard versies hebben een koppel en geluid waar je bijna bang van wordt:)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Lijkt een brave impala tot the pedal to the metal gaat, wat een bruut beest zeg deze impala maakt wel hele grote sprongen.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Enjoy
[youtube]<object width="640" height="385"><param name="movie" value=" www.youtube.com/v/cycozReGt4Q&hl=nl_NL&fs=1& ">[/youtube]
- V300 register
- Verbannen
-

- Chris Kobes
- Nieuw lid
-

www.dumpert.nl/mediabase/962561/79a1318d...illion_dollars_.html
Michel 360;145078 schreef : Mn laatste driftfilmpje. Inclusief een dwarse 300
Enjoy
Zow dan beste drift op het einde zeg

- V300 register
- Verbannen
-
Dat was Marco Kok, E30 met 4 liter turbo ofzo.
Die gast is echt TOP dit jaar.
Dat was zn 2e kwalificatie run en deze keer filmde mn maat het zodat ik ff kon genieten. Je hoort mij dus ook schreeuwen op de achtergrond !!

Vooral de entry was heeeeel bruut, in een keer BAM en laten staan tot aan de volgende transitie, hij was de enige die hem er zo agressief in kon zetten
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-

Bocht 3 was anders ook lekker veel rook en goed schuin, maar hebben jullie nooit de beschikking om ook wat hogerop te filmen? Dan kan je ook beter zien hoe krap het allemaal is.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
ZwerverRoodbaard;145088 schreef : Dat wou ik net zeggen, ik dacht die stuitert richting de muur met z'n gehobbel
Bocht 3 was anders ook lekker veel rook en goed schuin, maar hebben jullie nooit de beschikking om ook wat hogerop te filmen? Dan kan je ook beter zien hoe krap het allemaal is.
Laatste keer had ik toegang tot een hoogwerker ( er zijn ook beelden van verwerkt) helaas is het tijdens de kwali en battles niet mogelijk omdat dan de jury gebruik maakt van de hoogwerker.
@Anjo THX!