Elluw?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-02-2008 20:13 #698474 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Elluw?
ohhww.. dan denk ik dat ik maar eens snel lid ga worden.. heb trouwens ook al een soort googlemaps (frappr) gevonden met verschillende locaties van leden.. moet zeggen dat de paar die daarop staan redelijk verspreid liggen..

binnenkort zal ik hier fotos plaatsen van mn oranjebak.. heb m vandaag pas gewassen.
ook gelijk even de nodige speakerkabels voor aan de boom vastgemaakt en naar mn hoedeplank geleid (dit keer heb ik niet het interieur uit de auto gehaald, maar gewoon ff een trekveer onder het matje bij de versnellingspook gestoken die ik er helemaal achterin de kofferbak weer uit kon halen).. DAMN! wat gaat dat makkelijk bij een 340!
ohja.. heb ook nog mn complete dashboard en alle deuren.. en eigenlijk alles wat maar van plastic is in de ouderwetse bijenwas gezet.. dat ruikt echt heerlijk.. en t glimt weer mooi!
anyways had ik aan het eind van de dag geen tijd meer over om fotos te maken aangezien t al vrij donker was :(

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-02-2008 19:23 #701321 door V300 register

2 Fast 4 U;47846 schreef : chip laten tunen

zo te zien aan Garrox' onderschrift, hoeft het niet meer..

watskeburt?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-02-2008 19:58 #701324 door V300 register
is eigenlijk al tijdje trug hoor maar kwas vergeten m door te strepen.. de rest heb ik nog wel voor de deur staan.. ach.. khad zon c30xe blok gekocht ter vervanging van mn 1 liter blok (type "melkpakpower").. blok was al iets te goed ingereden enzo.. heb er een half jaartje plezier van gehad toen begaf de toerenbegrenzer het.. das kei leuk als je alsnog kansloos met voorwielaandrijving strakke rotondes probeert te maken.. maar ik ben al tijden over het verdriet heen hoor.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC