Elluw?
- V300 register
- Verbannen
-
sinds een paar dagen heb ik dit forum een aantal keer bezocht omdat mn pas aangeschafte 340 enkele "technische vergissingen" deed maken (inhouden bij vol gas).. dit heb ik prima op kunnen lossen met de oude threads hier aanwezig (carb zat gewoon los). en toen maar besloten me hier toch maar te registreren aangezien ik hier maar door bleef lezen en lid worden mijn aandacht trekt.. met name de interesse in sleuteldagen en toerritjes
zelf ben ik semi technisch.. maar met een printje van internet lukt ?lles hehe.
wel wilde ik nog weten voor ik lid word of niet iedereen in groningen en friesland woont en ik als enige aan de andere kant van nederland
anyways.. hello 2 iedereen :groovy:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Neem van mij aan dat niet iedereen in Groningen of Friesland woont. Ik kan er zo minimaal 6 opnoemen die uit brabant komen, en dan nog bij mij uit de buurt
En mocht je de enige uit Limburg zijn, Noord-Brabant is zo ver ook weer niet :+.
Kijk maar eens bij gebruikerslijst hierboven.
- V300 register
- Verbannen
-
De naam die je aan je 340 hebt gegeven doet mij vermoeden dat jij de oranje auto hebt gekocht die laatst te koop stond. Nou, bij deze dan:
:pics:
EDIT: een Opel Corsa met een 3-liter motor :S
- V300 register
- Verbannen
-
het word dus wel even wat werk om dat faute design eraf te krijgen en te herspuiten maar voorlopig zit het er nog op ja..
EDIT: jah inderdaad ja.. corsa met c30xe.. blok.. helemaal onderin trekt ie t c20xe blok er helemaal uit.. maar halverwege doet t blok toch net iets onder voor de 2 liter helaas
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
garrox;47822 schreef : EDIT: jah inderdaad ja.. corsa met c30xe.. blok.. helemaal onderin trekt ie t c20xe blok er helemaal uit.. maar halverwege doet t blok toch net iets onder voor de 2 liter helaas
chip laten tunen
Welkom van een mede Limburger en Opel fanaat, '72 Ascona 1.9 S [2.0 N] Luxus Automatic, en een blij dat ik rij Volvo [amateur] reparateur
- V300 register
- Verbannen
-
Zoals anderen ook al opmerkten: we zitten echt niet allemaal in het Hooge Noorden. De Volvo300club is een nederlandse vereniging, met leden door het hele land.
Je bent dus van harte welkom
- V300 register
- Verbannen
-
... en ook daarbuiten !De Volvo300club is een nederlandse vereniging, met leden door het hele land.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
wel is het zo dat onze Belgische leden allemaal uit vlaanderen komen.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Er is trouwens zelfs iemand die bijna in Duitsland woont, midden tussen de weilanden:)