Wat een lekker nummer!
- Mark Smeets
- Moderator
-

Ik vind het trouwens ontzettend cool dat jij echt elk nummer helemaal luisterd Diede! Tenminste dat maak ik op uit je commentaren, echt leuk!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Uit de categorie "Golden Oldies":worship:
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;89964 schreef : Gabber piet heb ik ook helemaal niks mee hoor, allemaal veel te soft, dat happy hardcore gedoe
De hele tekst is ook uit deze versie gehaald, dat is juist het leuke, alleen een piano met een beat
Ik vind het trouwens ontzettend cool dat jij echt elk nummer helemaal luisterd Diede! Tenminste dat maak ik op uit je commentaren, echt leuk!
Ik luister ze niet allemaal, sommige ken ik al en sommige echt oude dingen geloof ik wel (niet mijn ding). Maar alles waarvan ik maar enigszins denk dat ik er op zijn minst even naar gekeken moet hebben, luister ik even ja. Op zoek naar nieuwigheidjes of nummers die ik gemist heb, ooit

Ik heb zeker de laatste tijd steeds vaker dat ik winamp gewoon even uit laat staan en een half uurtje clipjes van het forum af stream

- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;89968 schreef : Uit de categorie "Golden Oldies":worship:
Zo da's echt oud. Waar je die schlager vandaan haalt, geen idee, maar On the road again is wel een mooie klassieker.
Blijft ook magisch:
Mijn moeder was/is helemaal gek van The Police. Clip mag geen naam hebben (wat valt er te regisseren?) maar toch:
- V300 register
- Verbannen
-
Gisteravond, om precies te zijn

- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Niels;90012 schreef : Zo da's echt oud. Waar je die schlager vandaan haalt, geen idee, maar On the road again is wel een mooie klassieker.
Die schlager hoorde ik meerdere keren vorige (=afgelopen) week op Radio 2 (de Week Van De Jaren '60).
De hele week heb ik dus Radio 2 geluisterd. Er zat flink wat zooi tussen, maar ook een heleboel prachtnummers! "Do The Harlem Shuffle" bijvoorbeeld:worship:
- V300 register
- Verbannen
-
Gave remix, beetje electro-house-achtig. Zit wel een leuke beat in :yesyes:
Deze sex staat in brand!
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
MARS!!!
[youtube]4iWxy8dGtGk[/youtube]
:humor: