Wat een lekker nummer!
- V300 register
- Verbannen
-
Give Up The Ghost - Love American
[youtube]GXkfGk5Quw8[/youtube]
Maar dit zal voor de meesten een beetje te schreeuwerig zijn denk ik. Ik kan er geen genoeg van krijgen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
hmh... suffe verkachting van een verder heel aardig nummer van Dire Straits...v0lv0freak;86854 schreef : Ik ben niet echt zo van de hardstyle, dat is mij allemaal net iets te monotoon / saai :no_comment: Er zijn slechts enkele nummers die ik leuk vind. Maar als het perse 'moderne' nummers moeten zijn, wat dacht je van deze:
Bruno Power - Research Future (komt in masters of hardstyle na showtime,nummer dat jij postte)
Klinkt inderdaad wel lekker ja, maar volgens mij ook weer een restyle van een oud nummerStephy - Through The Monsoon
Ik weet even niet welk nummer het precies is, maar het is van Enya. Ik heb het op CD staan, ik heb namelijk de meeste interessante cd's van Enya gewoon in de kast staan (naast de hardcore/rave/anderssoortige dreunmuziek en gothic metal-achtige zaken als Nightwish).Francesco Zeta - Fairyland
Heerlijk nummer!!Weet iemand hoe het origineel heet?Volgens mij is het originele nummer ook in een film gebruikt...
LOL! Geweldige clip, prima nummer om eens flink hard in de auto aan te zetten (zodra daar wat in zit dat flink hard EN ZUIVER kan...:x)Niels;87251 schreef : LOL! Dan ga ik eens even Duitsche punk dumpen.
- Mark Smeets
- Moderator
-
setsunakaede;87294 schreef : Ik weet even niet welk nummer het precies is, maar het is van Enya. Ik heb het op CD staan, ik heb namelijk de meeste interessante cd's van Enya gewoon in de kast staan (naast de hardcore/rave/anderssoortige dreunmuziek en gothic metal-achtige zaken als Nightwish).
Nightwish, daar heb ik ook nog een cd van! Die zijn ook goed idd

En van Enya ken ik maar een paar nummers, waaronder only time. Dat nummer vond ik een tijd lang het mooiste nummer dat er bestond! (totdat ik het helemaal grijs heb gedraaid.. :crazy1:)
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Dit komt steeds vaker voor helaas.
Ik zeg insluiten ?n een losse link erbij voor het geval het niet werkt.
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;87352 schreef : Ik kan bijna alle filmpjes gewoon helemaal bekijken, maar sommige mensen die een filmpje op Youtube plaatsen schijnen aan te geven dat filmpjes niet meer buiten Youtube in een forumbericht geplaatst kunnen worden...
Dit komt steeds vaker voor helaas.
Ik zeg insluiten ?n een losse link erbij voor het geval het niet werkt.
Ik zeg: gewoon linken, niet insluite..............insluite = stom! :yesyes:
- V300 register
- Verbannen
-
3 Doors Down - Here Without You
Anouk - If I Go
Bon Jovi - It's My Life
Bruce Springsteen - The Rising
Nickelback - Photograph
Santana vs. Steven Tyler - Just Feel Better
Train - Drops Of Jupiter
- Mark Smeets
- Moderator
-
The prophet - chubby
En de nummer 1 hardcore plaat van vorig jaar (volgens fear.fm

Eerste 2 minuten overslaan

The ultimate project - Neophyte feat the playa
Videootje van een feestje waar ik ben geweest:
Op dat moment draaien ze net the ultimate project. Neophyte live op de achtergrond

Echt mooi die lasers, was een lekker feesie :yeah:
EDIT: nog meer lasers van dat feesie, alleen van dit dichtbij gefilmd..
- V300 register
- Verbannen
-
En ja hoor, we weten het weer: Het is Boadicea, van het album The Celts, van Enya dus.setsunakaede;87294 schreef : (...)
Ik weet even niet welk nummer het precies is, maar het is van Enya. (...)
Niels, hoe heette de groep en dat liedje wat jij had gepost? Die Doitsche Poenk?
Mark: dat Neophyte feat Da Playa beukt inderdaad best prima! Die moeten we ook maar eens in de auto gaan proberen

- V300 register
- Verbannen
-