wat ga jij dit weekend doen?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Je hebt je witte 340 overgespoten?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
poetsenpoetsenpoetsenpoetsenpoetsenpoetsenpoetsen! Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
volvofiel;54598 schreef : Tuurlijk.
Maar zo af en toe kunnen die kerels toch bureaucratisch en muggenzifterig doen...
ik vind sportief rijden wat anders als asociaal rijden. asociaal is met 80 door een 30 zone ploegen of 200 op de snelweg rijden, bumperkleven rechts inhalen etc., bij een provinciale weg met geen kip (of auto) in de buurt tot een meter of 200 afstand (meer als genoeg dus), er was zelfs geen fiets/voetpad bij die rotondes, dus een ander in gevaar brengen, dat valt dan ook wel weer mee. maarja jezelf met 60/70 een rotonde door sture, en hierbij je bandjes een beetje laten roken, dat vind ik gewoon prachtig. doe het maar al te graag, zolang het veilig blijft, als ik wist dat het me niet zou lukken zou ik het ook niet doen. dat beide heren me beboeten voor vervuiling van het asfalt ala, er stond een mooi spoortje. maar dat asociaal te noemen in die situatie. nee vind het wel meevallen. ik hou het op sportief;)
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
ja-amen-sorry werkt t best meestal
- V300 register
- Verbannen
-
Als zij jouw rijgedrag subjectief moeten beoordelen heb je er zeker baat bij wanneer je vriendelijk blijft en je spijt laat blijken. Wees nooit bijdehand, je kunt er nog beter een drama van maken dan dat je de agenten uitlacht.
Maarja, als je dan weleens gelaserd wordt en je weet zeker dat je voor de rest niks fout doen, dan kun je ze best weleens in de zeik zetten.
Leuke uitspraken zijn:
- 300 euro??? veel geld???? Ach man, ik verdien het dubbele van jouw :+
- heej, kijk daar, die reed te hard, daar had je meer aan kunnen verdienen
- mijn uitlaat die veel kabaal maakt? Nou volgens typegoedkeuring zus en zo is het wettelijk toegestaan dat..........blablabla........
- www.wcexperience.nl/downloads/Rara%20Pli...0WC%20Experience.mp3 zingen.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-