wat ga jij dit weekend doen?

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-05-2008 22:52 #709636 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic wat ga jij dit weekend doen?
Ik ga de uitlaat van m'n 360 vervangen.

Pijp tussen midden en eind demper is door. En de einddemper is niet helemaal jovel. En heb besloten Volvo maar van een compleet set af te helpen. Midden demper, pijp, einddemper plus beugels en rubbers en klemmetjes en weet ik veel. Dus ook een nieuwe midden demper maar meteen!

En als ik tijd over heb nog even speakers achterin maken. Nieuwe radio had ik er al in gezet. En over een maandje of wat gaat de plaatwerker de dorpels en spatbordranden bijwerken :)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-05-2008 22:55 #709639 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic wat ga jij dit weekend doen?
Jij bent lekker bezig. Auto straks weer op en toppie. Ik ben morgen in mijn werkplaatsje, maar moet eerst de V40 van mijn ouders ff maken.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-05-2008 22:59 #709642 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic wat ga jij dit weekend doen?
Ik ga euh.. :D

Weinig doen! K zou wel graag n auto willen poetsen?!

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-05-2008 23:05 #709647 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic wat ga jij dit weekend doen?
Ik zou de mijne graag wel eens laten poetsen / helpen. Zitten best wel wat krassen hier en daar, wil is weten wat we allemaal weg zouden kunnen poetsen?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-05-2008 23:07 #709648 door V300 register
Je hebt n PM :)

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-05-2008 13:58 #709681 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic wat ga jij dit weekend doen?
vanmorgen even wezen toeren met de 340, ree een tikje sportief en eenmaal op de snelweg werd ik al gauw ingehaald door een volvo v70 station met mooie politiestickers erop om vervolgens politie volgen te aanschouwen. nou ja eerlijk als ik ben, erachteraan dan maar. bij de 1e de beste afslag eraf en toen kwam meneer een praatje maken, na overhandiging van mn rijbewijs mocht ik even plaatsnemen in de auto om wat "beelden" te mogen bekijken. nou, zo beleefd als ik ben lekker gaan zitten en kijken maar. de beste man vertelde me dat mijn rijstijl een beetje zandvoort achtig was en gezien het feit dat ik een beginnend bestuurder ben wilde hij me even het een en ander laten zien. bleek dat ze me al voordat ik op de snelweg zat me volgden, en vooral de laatste 3 rotonders, en de haakse bocht de oprit zelf was rook van de banden te zien. omdat ik hierop begon te lachen en vroeg om een kopietje van die band kreeg ik vervolgens de wind van voren. men beschouwde dergelijk rijgedrag als asociaal en ik kreeg een boete van 150 euro voor het vervuilen van het asfalt. hierop moest ik nog harder lachen en zei ja schrijf maar uit hoor die boete, ik vind het allemaal wel grappig. een heftige discussie volgde over jonge knulletjes die zichzelf om een boom vouwen in hun golf gti, vr6 of de bmw van papa, waarop ik antwoord, goh waarom denk je dat ik een volvo 340 rij. na nog een waarschuwing dat als de beide heren me nog een keer zo zouden zien rijden dat het er minder sociaal aan toe zou gaan en de nodige gegevens genoteerd waren. verzoekte ik beide heren om het filmpje naar blik op de weg te sturen. hierop gingen de raampjes dicht en werd niet geantwoord, lachend stapte ik weer in mn volvo en vervolgde mn toerritje.:humor:

ow en morgen ga ik de complete voorremmerij vernieuwen:fdoe ik toch nog wat nuttigs dit weekend:)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-05-2008 14:52 #709684 door V300 register
vrijdag; werken
zaterdag; werken + een beetje kn?dseln in de schuur (EMW)
zondag; dagje strand? (afh. van het weer)

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-05-2008 15:04 #709686 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic wat ga jij dit weekend doen?
Hahaa! Machtig!

Jaja, de ego's van de Bromsnorren zijn nog groter dan de baard van Sinterklaas!

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-05-2008 19:21 #709706 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic wat ga jij dit weekend doen?
Vandaag teruggekomen van kamp met de scouting. De 360 wil makkelijk een aanhanger van 1200 kilo meeslepen. Alleen een paal geramd bij achterwaarts erin draaien. Dus zit nu een mooie kras op de linkervoorscherm.
Vanavond nog een vrachtje gratis onderdelen ophalen, voornamelijk ruiten en verlichting.
Morgen een groot feest van mijn ouders

• Alex (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-05-2008 23:49 #709712 door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic wat ga jij dit weekend doen?

volvofiel;54385 schreef : Counterstrike ken ik niet.

Maar ik doe ook bijna nooit computerspelletjes. Alleen GTA:)

GTA roeleert... da's de sjit....

vooral omdat je de auto's kunt aanpassen in het spel... in de eerste delen had ik allemaal dafjes erin rijden en opeltjes... en in het 3d deel had ik een proef-daf erin rijden, maar dat was teringlastig dus ben ermee opgehouden...

dit weekend wordt echt een kut weekkend... zuipen-koppijn - en zondag bowlen met vrienden... echt lam dus...

ik denk dat ik het met bowlen ook weer op het zuipen zet... anders houdt ik die bal niet uit de goot.... :snif:

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC