wat ga jij dit weekend doen?
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Alleen na 1 minuut zie ik alweer waarom ik zo'n hekel heb aan voetbal... al die waardeloze schwalbes... mietjes zijn het!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
slb_340;149645 schreef : Om 20.30 ben je toch wel vrij?
Zo met de oranje WK Jeep naar Utreg!
Jazekers ik was om 20.00 uur klaar, meteen omgekleed en de kroeg naast ons binnen gevallen (was een half dorpsfeest).
Helaas hebben we niet gewonnen, maar een paar extra Grolschjes maken er weer een gezellige bende van
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Lijkt onderhand wel een beetje op Cafe Halfweg daar bij Zelhem
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Ik was in Varsseveld bij caf? het Veertje, maar dat was ook niet optimaal kijken met ongeveer 150 man op vier 32inch lcd schermen :S
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Meer precies de originele DeTomaso Pantera racer waar Clay Regazzoni destyds zowel in Europa als in Amerika wedstrijden mee heeft gereden.:yummie:
Deze auto heeft vorige week zeer succesvol deelgenomen aan de 24 uur van Le Mans voor historische voertuigen.
De eigenaar woont niet precies om de hoek.....maar in Hamburg.:wtf:
Lekker,,morgen op t gemakkie daar naar toe,hotelletje en stappen(in willekeurige volgorde) en dan zondag weer op t gemakkie naar huis.
Weekend nuttig besteed :yesyes::yesyes:
En ja , foto's volgen!
- V300 register
- Verbannen
-
Bart Manders;150043 schreef : Morgen heb ik n leuk akkefietje....'n auto naar huis brengen.:confused:
Meer precies de originele DeTomaso Pantera racer waar Clay Regazzoni destyds zowel in Europa als in Amerika wedstrijden mee heeft gereden.:yummie:
Deze auto heeft vorige week zeer succesvol deelgenomen aan de 24 uur van Le Mans voor historische voertuigen.
De eigenaar woont niet precies om de hoek.....maar in Hamburg.:wtf:
Lekker,,morgen op t gemakkie daar naar toe,hotelletje en stappen(in willekeurige volgorde) en dan zondag weer op t gemakkie naar huis.
Weekend nuttig besteed :yesyes::yesyes:
En ja , foto's volgen!
Ffff voor de goede orde,Ik ga niet met die auto ryden:cry:.Is totaal ongeschikt voor de openbare weg en helemaal als je hier en daar in een file terecht zou komen.
Hij(of zij) staat netjes op n auto trailer ,die ook in Hamburg blijft,dat scheelt een hoop voor de terugreis!:yesyes::yesyes::yesyes:
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Leuk klusje!Bart Manders;150043 schreef : Morgen heb ik n leuk akkefietje....'n auto naar huis brengen.:confused:
Hier in Oosterhout zit iemand die niets anders doet dan allerlei De Tomaso's (Pantera's, Longchampt etc...), Jensen's (Interceptor's, C V8's etc...) en allerlei ander bijzonder Engels en Italiaans blik opknappen. Ik mag daar altijd graag even kijken en babbelen...
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-