wat ga jij dit weekend doen?
- V300 register
- Verbannen
-
Ben340DL;149228 schreef : Aan de werf in Dordrecht liggen, schade aan het achterschip, roer, schroef, en uitlaat.....Vorige week aangevaren door een andere tanker bemand met 4 dronken Slowaken. Ik was zelf geeneens aan het varen, het schip lag stil voor anker.
bizarre WK-revenge-acties hebben die gasten in petto voor ons :snif:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Ben340DL;149228 schreef : Aan de werf in Dordrecht liggen, schade aan het achterschip, roer, schroef, en uitlaat.....Vorige week aangevaren door een andere tanker bemand met 4 dronken Slowaken. Ik was zelf geeneens aan het varen, het schip lag stil voor anker.
Ik hoop dat je de reparatie en gederfde inkomsten vergoed krijgt.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;149299 schreef : ...met Cosworth 24v koppen?
Nee!
Het betreft een opgeboorde 2.8 naar 3.2. Cosworth 2.9 met 24v is leuk voor straatgebruik maar op het circuit heb je nogal een issue met de koeling (lees: vreet koppakkingen). I.c.m. andere nokkenas, luchtfilter en enig gegoochel door een electronica-nerd met de EPROM is dit blok al bijna 3 jaar 100% betrouwbaar en goed voor voldoende power om leuk met de BMW's mee te kunnen komen en soms zelfs meer zoals je op de video kan zien.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
(ik had ergens de klok horen luiden... maar waar die klepel dan hangt...?)
- V300 register
- Verbannen
-
V.w.b. klok en klepel: logisch, de 3.2 conversie is niet zo heel erg bekend.
Werd vnl. in Duitsland gedaan.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Met andere nokkenas, EPROM, luchtfilter en sportuitlaatsysteem zo rond de 190 pk. Koppel is wel fantastisch, dat zie je ook als je omhoog gaat t.o.v. bijvoorbeeld de BMW'tjes.Bodejodel;149398 schreef : Wat levert dat blok nu op dan? Origineel doet hij 150 pk, nu meer als 200 + veel meer koppel?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
vanmiddag nog even een poging-tot-proffesioneel-wakeboarden (hekgolven springen en in de vlucht vage truucjes doen waarbij je mag hopen dat je goed land zeg maar:D) en dat met een fikse enkelblessure, dat wordt wat (of juist niet)..
en vanavond uit met m'n nieuwe poolse vriendinnetje:p weten alleen nog niet waarheen; als er maar piwo was dan zat het wel goed zei ze :humor:
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;149585 schreef : en vanavond uit met m'n nieuwe poolse vriendinnetje:p weten alleen nog niet waarheen; als er maar piwo was dan zat het wel goed zei ze :humor:
Beter geef je haar zmrzlina om af te koelen, ik ga er zo bij de snackbar om de hoek ook eentje halen