wat ga jij dit weekend doen?
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
eens zien of we dat vandaag wat verder naar beneden kunnen stampen:D
- Mark Smeets
- Moderator
-
Dit weekend alvast hard leren voor de tentamens.. :hmmz:
- V300 register
- Verbannen
-
Heb je mn werk nog gezien Anjo? Op het kruispunt waar jij linksaf moest zitten wij rechts.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
dankzij een weddenschaps momentje met een paar maten van me kreeg ik het voor elkaar om 2 (jawel twee!) zweedse schones tegelijk aan de haak te slaan, heb me naast met die dames verder ook bijzonder goed vermaakt; de muziek was top, het eten was goed en een leuk pluspuntje was erg veel bloedmooie schaarsgeklede vrouwen, je keek letterlijk en figuurlijk je ogen uit....
het is nu wel een grote teringzooi op almere strand, ik ben blij dat ik het niet op hoef te ruimen:D
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
het is wel een gigantisch stuk strand dat afgezet is voor het festival, maar wat wil je; er loopt ruim 50000man rond..
ik heb eigenlijk de hele dag rond de Red stage rondgehangen; wel eventjes een half uurtje echt staan hakken op de black stage:
[youtube]H--J8kWoFIg[/youtube]
[youtube]46iN-nx-s3g[/youtube]
ben nog wel even de upcoming talent tent ingevlogen voor de act van Bioweapon, afgezien van aardig wat draaifoutjes maakten ze er ook een leuke show van.
Wildstylez eindigde op de red stage en deed dat echt met een geweldige set,
[youtube]zAXjmkZJFUg[/youtube]
[youtube]ZwLhFUCz2_I[/youtube]
[youtube]1D2M35MEVt8[/youtube]
had verder niet al teveel zin om de telefoon te hand te nemen om te filmen, maar ik heb al wel gezien dat ik ook "voor lul op film" vastgelegd ben.. :+
volgend jaar zeker weten weer:y:
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker schreef : Vandaag, 02:06
Had eigenlijk verwacht dat hier iets van 'Vandaag, 06:34' had gestaan :+
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;147235 schreef : dankzij een weddenschaps momentje met een paar maten van me kreeg ik het voor elkaar om 2 (jawel twee!) zweedse schones tegelijk aan de haak te slaan, heb me naast met die dames verder ook bijzonder goed vermaakt;
No pics? Then it didn't happen... :humor: (*zucht* kids
)We gaan vandaag ongepland even bij Tabitha's Oma langs. Dat zouden we woensdag ochtend doen, daar de trouwdag van m'n jongste zusje daar om de hoek is, maar die belde gisteren avond ineens op of ik bij het oppikken wilde zijn. Dus maar even het bezoek aan oma verzet, hebben we nog meer tijd om te kletsen ook.
- J. Ruiter
- Verbannen
-