wat ga jij dit weekend doen?
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Van het weekend naar het gezellige Brabantse land, iets met een club mensen die gek zijn op vierkant Zweeds/Nederlands staal, daar een lekker stukje vlees bakken, foto's maken en praten over de gezamenlijke hobby(s)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Maar, om toch een beeeeetje te doen alsof ik met de grote jongens mee kan spelen: Wel voorzien sinds kort van lensadapter en wide/macro lens en "tele" lens! Als je dat (vooral die telelens) op zo'n klein camera'tje ziet, krijg je toch, vreemd genoeg, ook al aardige "Compensatie-opzetstuk"-asociaties :halo:
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Wouter76;146681 schreef : Had jij dat ook al Kevin?, ik dacht er ook pas net aan en heb het meteen even met uitroeptekens in de agenda gezet: De EOS meenemen!!!!
De volkswagen EOS:humor:
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
elpee;146706 schreef : De volkswagen EOS:humor:
.....scherp Laurens maar ehh..:nono:@Diede, ik heb er wat mazzel mee gehad omdat een vriendin van me een nieuwe EOS 50D heeft gekocht en dus haar 350D voor een gunstig bedrag kon overnemen inclusief lens.
De bbq word de eerste keer dat ik de camera met een doel ga gebruiken en hoop nog wat te kunnen leren van Kevin.
- V300 register
- Verbannen
-
. Zescilinder twinturbo diesel...! Wist niet dat die bestond? Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-