wat ga jij dit weekend doen?
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- nieuwe achterlichtunits plaatsen ( zijn nu nog 2 paar in nieuw in NL)
- schokbrekers voor vervangen
- raammechaniek repareren
Zondag mooi met de 345 gaan toeren
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
elpee;48605 schreef : Zaterdag met de 360 bezig,
- nieuwe achterlichtunits plaatsen ( zijn nu nog 2 paar in nieuw in NL)
- schokbrekers voor vervangen
- raammechaniek repareren
Zondag mooi met de 345 gaan toeren
Ha, je bent niet de enige; ik heb ook een splinternieuw rechterachterlicht, en van het eerste type!! Jammer genoeg heeft de hoogbejaarde ex-eigenaar er ook weer een stuk uitgereden waardoor ik hem heb vervangen door een sloop-exemplaar...
Ga je ook met de 345 naar de ALV? (ohja, ik zal je nog ff pb'en)
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
volvofiel;48607 schreef : Ha, je bent niet de enige; ik heb ook een splinternieuw rechterachterlicht, en van het eerste type!! Jammer genoeg heeft de hoogbejaarde ex-eigenaar er ook weer een stuk uitgereden waardoor ik hem heb vervangen door een sloop-exemplaar...
Ga je ook met de 345 naar de ALV? (ohja, ik zal je nog ff pb'en)
Zit te twijfelen met welke
345, stijl, fatsonlijke originele radio, kalm aan, zuinig
360, power, rotradio (blaupunkt), lust graag benzine of een te zware rechtervoet, 5-tonige claxon blijft leuk
- V300 register
- Verbannen
-
koplampen van de 343 demonteren, nieuwe uitlaat er onder hangen, nieuwe contactpunten, rotor, verdeelkap, kabels, benzineslang, luchtfilter en gasveren voor de achterklep er op zetten.... dan eens zien of de flexibele remslangen vervangen moeten worden.... en dan een afspraak maken bij de rdw om de belg een nederlands kenteken te laten krijgen..
- V300 register
- Verbannen
-
Dan kan ik mijn auto makkelijker wassen!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;48746 schreef : Dat is helemaal waar Frans! Denk je wel aan een afsluitmogelijkheid voor de winter?
Of gewoon een stuk slang gebruiken van waterleiding naar kraan. Kan niet stukvriezen
- V300 register
- Verbannen
-
Dutchie;48760 schreef : Of gewoon een stuk slang gebruiken van waterleiding naar kraan. Kan niet stukvriezen
Dit kraantje plaats ik dus om van dat gedoe door het huis heen af te zijn.
Het kraantje komt met een T stuk op mijn kraantje van de WC. En dit kan ik weer afsluiten wanneer het gaat vriezen.
- V300 register
- Verbannen
-
Frans;48763 schreef : Dit kraantje plaats ik dus om van dat gedoe door het huis heen af te zijn.
Het kraantje komt met een T stuk op mijn kraantje van de WC. En dit kan ik weer afsluiten wanneer het gaat vriezen.
Dat bedoel ik dus. Gebruik geen stuk koperleiding, maar een stuk waterslang (dus zet ergens onder het huis een T-stuk tussen en maak daar de slang aan vast. De slang leg je verder onder het huis (of onder de grond in de tuin)). Aan het andere eind van de slang maak je de kraan vast. Snap je het nog?
Oja, als je dat doet, gebruik dan wel een stuk stevige slang, niet van dat goedkope plastic HEMA-spul ofzo. Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.