wat ga jij dit weekend doen?
- V300 register
- Verbannen
-
KonradW;47868 schreef : en t is leerzaam, maar dan kun je ook gelijk je eigen kleppen stellen, als je een kleppendekselpakking hebt:p
Voorlopig niet nodig, gisteren zijn m'n kleppen nog gesteld tijdens de grote beurt in Bunnik. Ben daar weer super geholpen!
Hij stuurt en remt weer geweldig, dus ik ga dit weekend direct weer de weg op...op naar oma's verjaardag.
Stationair loopt ie ook veel beter en de einddemper glimt weer (nieuw dus). Aan de onderkant stukkies ingelast, tectyleren etc. Man! Veel uitgebreidere service dan ik durfde te hopen. En ik heb weer drie werkende lampjes in m'n dashboard! Oja en nieuwe achterbandjes. Plus nog meer klusjes die bij de grote beurt horen. De auto voelt weer veel betrouwbaarder aan, geeft een ontzettend fijn gevoel. Ik ga dat dus vaker laten doen. Beetje achter de feiten aan gelopen... Het uiterlijk vind ik minder belangrijk bij deze auto, daar heb ik m'n andere uiteindelijk voor.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Spreken jullie met elkaar iets af, dan kijk ik wel of ik kan, want ik wil jullie niet in de weg zitten mbt de planning.KonradW;47954 schreef : volgende week zaterdagmiddag dan?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
dan mag jij de foto's maken voor een how to
- V300 register
- Verbannen
-
Dat is zeker een mogelijkheid! Alleen hij stinkt wel naar rook :+antiekeradio;47964 schreef : dat wordt dinsdag dus carpoolen in de blauwe
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-