wat ga jij dit weekend doen?
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Ben blij dat vandaag de zon schijnt, maar op slippers in korte broek en t-shirt naar buiten lopen is er niet bij. Wat mij betreft mogen ze i.p.v. olie wel een pijpleiding met warmte naar Nederland sturen, sturen we verkoeling terug in retourleiding.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
volvofiel 2;122859 schreef : Klein rondritje kan toch wel? Van het benzinegeld dat we uitsparen door niet met de T-5 te gaan kunnen we Den Haag 3 keer heen en weer doorrijden!
Dit onder voorbehoud; als de hondjes mee moeten, gaan we dat niet doen natuurlijk.
Die honden gaan maar lekker op 't dak
Kevin, ik sms wel als we tijd hebben! Of we komen gewoon langs
- V300 register
- Verbannen
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Heb nog wat leuks om een 343/345 op te leuken, niet helemaal compleet maar goed ik doe er niks mee, en laat het dan even weten, dan neem ik het mee.
Kan jullie natuurlijk ook even komen halen anders, dat scheelt zoeken.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Kevin;123105 schreef : van 13.00 tot 17.00 aan de Frans Halsstraat te Den Haag.
Heb nog wat leuks om een 343/345 op te leuken, niet helemaal compleet maar goed ik doe er niks mee, en laat het dan even weten, dan neem ik het mee.
Kan jullie natuurlijk ook even komen halen anders, dat scheelt zoeken.
Altijd!
We kunnen natuurlijk ook in colonne gaan rijden. 360 vs. 345

Nee joh, we zoeken t adres wel even op en mochten we het niet vinden, bel ik wel
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-

Maar bel maar als je er bent / in de buurt dan zal ik het hek openen voor jullie. Die ingang (grote hek) zit aan de Wouwermanstraat, vlakbij de kruizing met de Parallelweg. Een groot groen hek... kan niet missen
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Omdat je in het weekend de auto niet kunt laten afmelden. :nono:slb_340;123162 schreef : Waarom voorkeuring?
Vandaag is de keuring gedaan (geen enkel aandachtspuntje!) en nu hoef ik op een doordeweekse dag alleen maar even naar de garage om de auto te laten afmelden en misschien te wachten op een steekproef.
Als er vandaag wel wat geconstateerd zou zijn kon ik dat op mijn gemak repareren/vervangen.
- J. Ruiter
- Verbannen
-